فعال سیاسی بوشهری گفت: 9 دی اوج بصیرت و ولایتمداری و مهری بر پایان فتنه براندازی توسط عناصر خارجی و ایادی شان در داخل کشور بود.
کد خبر: ۳۵۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 28 December 2016
محمدرضا دهقان‌فرد اظهار داشت: 9 دی اوج بصیرت و ولایتمداری و مهری بر پایان فتنه براندازی توسط عناصر خارجی و ایادیشان در داخل کشور بود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره دنیا‌طلبی‌هایی که فتنه‌ها ایجاد می‌کند افزود: به فرموده مقام معظم رهبری "دنیاطلبان برای اینکه به مقاصد خودشان برسند، در جامعه فتنه ایجاد می‌کنند؛ جنگها، تبلیغات دروغین، سیاست‌بازی‌های ناجوان‌مردانه؛ اینها ناشی از همین دنیا‌طلبی‌هاست" که به عینه در فتنه سال 88 به خوبی دیده شد.

دهقان فرد ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌هایی که علاقه‌مند به وجود یک حکومت اسلامی و دینی مردم سالار در ایران نبودند و از گسترش این انقلاب اسلامی آن هم از نوع شیعه شهادت‌طلبانه‌اش در خاورمیانه، آسیا، اروپا و کل دنیا هراس واهمه داشتند، برای سنگ‌اندازی، بحران‌سازی، دشمنی و فتنه‌انگیزی لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی بیان کرد: هر‌چند دشمنان نظام آرام ننشسته و به هرکاری دست زدند تا بتوانتد پایه‌های این نظام را شل کنند اما در مقابل همت، مردانگی، وحدت و یکپارچگی مردم نجیب ایران کم آورده‌اند و هر بار دست از پا دراز تر و ناامید از اتاق‌های فکرشان به لانه بازگشته‌اند.

این فعال سیاسی استان بوشهر یادآور شد: مروری کوتاه بر حوادث پس از انقلاب در ایران نشان می‌دهد که توطئه‌گران هر نوع ترفندی که در فکر می‌گنجد را در سنوات مختلف در کشور به‌راه انداختتد تا با خیال خام خود اراده مردم مسلمان و مقاوم ایران اسلامی را خدشه‌دار کنند.

وی ادامه داد: آنها از حمله نظامی ناجوانمردانه با انبوهی از کشورها در مقام تهیه ابزارهای لجستیک به صدام تا تحمیل کردن جنگی تمام عیار و حمایت از گروهک‌های تروریستی منافقین و نیز با قرار گرفتن در ردیف اول حامیان صدام ردپایی از خود برجای گذاشتند که با وجود شکست‌های متمادی هم چنان دست از توطئه علیه ملت ایران بر‌نداشتند.

دهقان فرد تصریح کرد: روش‌های مذبوهانه دشمنان زبون نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب هر‌چند با ترور شخصیت‌های درجه اول نظام وارد فاز تازه‌ای شد اما وقتی دیدند که این نوع ترورها نیز تاثیری جزیی بر اندیشه ملت ایران برای سست کردن اراده‌شان برای حمایت از نظام ندارد از شیوه‌های دیگری برای فتنه‌انگیزی استفاده کردند که در یک نوع خاص آن استفاده از افرادی مانند بنی‌صدر در نظام اسلامی بود.

وی افزود: این جریانات و افراد و گروه‌هایی که مهره‌های دشمنان نظام بوده اند از اول انقلاب تا‌کنون کم نبوده اند اما همه آنها یکی در پی دیگری از بین رفته و متلاشی شده‌اند تا نظام اسلامی ایران با دفع فتنه‌های مرموزانه به سربلندی و ثبات برسد.

دهقان فرد بیان کرد: استراتژی دشمن برای ایجاد ناکارامدی انقلاب اسلامی پس از شکست‌های متوالی در جنگ سخت به سمت جنگ نرم و توطئه‌های مخملی تغییر پیدا کرد تا با خیال خام خود بتواند شکست‌هایی که در جنگ سخت علیه نظام اسلامی و بسیجی ایران متمل شده بود را جبران کند.

فعال سیاسی استان بوشهر گفت: اوج خرابکاری و دسیسه چینی آنها در بدنه دانشجویی در سال 78 رخ داد تا بتوانند با رسوخ در بین جوانان دانشجوی مومن و انقلابی توطئه‌های خود را عملی کنند که با هوشیاری دانشجویان انقلابی این توطئه نیز در نطفه خنثی شد.

وی ادامه داد: سیر تحولات فتنه‌انگیزی دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی که بارها با سیلی محکم جوانان انقلابی میخکوب شده بود متوقف نگردید و 10 سال پس از ان به بهانه‌های واهی بیرون زد تا انتخاباتی که در کمال سلامت و با حضور مشروع میلیون‌ها شهروند ایرانی  در سال 88 برگزار شده بود را دست‌آویز بهانه‌ای برای اغتشاش و براندازی نظام قرار دهد.

دهقان فرد عنوان کرد: اگر در سال 78 فتنه کوچک با تکیه بر عده‌ای قلیل از عناصر سازمان‌یافته رسوخ شده به بدنه دانشجویی و تعدادی اندک از دانشجو‌نماهای متصل به خارج نشین‌های معاند نظام شکل گرفت تا این نظر را به دنیا القاء کنند که جامعه دانشگاهی و دانشجویان در ایران در مقابل نظام هستند اما دانشجویان انقلابی با بصیرت و حرکت انقلابی در کنار ملت مسلمان ایران فتنه آنها کور و نقشه آنها را عقیم کردند.

وی افزود: به‌دنبال این شکست مفتضحانه در سال 78، توطئه‌گران خارجی همراه با ایادی‌شان در داخل بیکار ننشتند و زمینه‌ساز فتنه‌ای دیگر پس از یک دهه در سال 88 را فراهم کردند.

دهقان فرد یاداور شد: در این سال فتنه‌ای تاریخی ایجاد و کسانی را بازی‌گردانان اصلی قرارداده و انتخاب کردند که خود را در دایره نظام و انقلاب و سهامدار و با سابقه در مبارزات برای پیروزی انقلاب می دانستند.

فعال سیاسی استان بوشهر گفت: آنها با کمال تاسف به‌راحتی در متن این بازی خطرناک قرار گرفتند و با دلگرمی همان های که تا دیروز خودشان را انقلابی می دانستند خروج کردند و نهروانیانی شدند که بسیار بدتر از صدر اسلام در همدستی بیگانگان از هیچ کوششی برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی کوتاهی نکردند.

وی افزود: اگر در صدر اسلام فقط با قدرت شمشیر و زبان در مقابل حضرت علی(ع) قرار گرفتند اما اکنون با حمایت اربابانشان از تمامی امکانات و با پیشرفته‌ترین و به روزترین تجهیزات رسانه‌ای دیداری، شنیداری و نوشتاری و فضاهای مجازی در مقابل نظام و ولی زمان قرار می گیرند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: در سال 88 کسانی که می خواستند اگر به قدرت برسند مجری قانون اساسی و قوانین مصوب قوه مقننه باشند اما پس از نرسیدن به نتیجه دلخواه ، علیرغم توصیه مقام معظم رهبری برای دنبال کردن اعتراض خود از مجاری قانونی متاسفانه در مقابل قانون ایستادند و دشمن که برای چنین زمانی لحظه شماری می کرد از فرصت بدست آمده درصدد بهره‌برداری بهینه برآمد.

وی بیان کرد: در این زمان آن خوارج نهروانی که خود را در مرکز جریان می دیدند خواستند خود را به صدر برسانند و با صدور بیانیه پشت بیانیه در صدر این جریان فتنه قرار گرفتند و جریان از داخل و خارج هدایت شد اما وقتی به اصل نظام و مقدسات اسلام و شیعه اهانت شد مردم بصیر و متعصب به نظام و انقلاب در 9 دی ماه با جمعیت‌های میلیونی در سراسر ایران اسلامی به خیابان ریختند و با بصیرتی مثال زدنی خیابان های جای جای ایران اسلامی مملو از عمارها شد و همین ها بودند که مهر پایان بر فتنه زدند و این فتنه خطرناک نیز کور و بی نتیجه ماند و زبیریان زمان این گونه شکست خوردند.

دهقان فرد با اشاره به منویات رهبری گفت: مقام معظم رهبری درمورد نهم دی فرموده اند: "مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند".

وی گفت: این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی باید یادآور شویم که نیرنگ و دسیسه تمام نشده است و شاید فتنه‌های دیگری در راه باشد و می طلبد که با آگاهی و بصیرت مواظب توطئه دشمنانمان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار