به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با تحقق شعار سال هلال احمر امسال هیچ خانه ی بی امدادگر نمی ماند.
کد خبر: ۳۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 17 May 2015

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان شعار "هر خانواده يك امدادگر" را شعارسال هلال احمر عنوان کرد و گفت: ما بايد تا تحقق اين شعار از هيچ تلاش و كوششي فرو گذار نكنيم.

به گزارش "همدان نیوز"، بهروز کارخانه ای در ديدار با مدير عامل با امدادگران ، نجاتگران ، جوانان و داوطلبان استان به مناسبت هفته هلال احمر ضمن گراميداشت هفته هلال احمر و روز جهاني صليب سرخ، اظهار داشت: هلال احمر نماد صلح و مظهر بشر دوستي است و امدادگران جوانان و داوطلبان بايد در جهت حفظ كرامت انساني و نيت خالصانه قدم برداشته و در جهت خدمت رساني به حادثه ديدگان تلاش كنند .

وي با بیان اینکه طرح امداد و نجات و آموزش از اولويت هاي كاری هلال احمر در سال جاري به شمار می رود، یادآور شد: آموزش و آمادگي لازمه كار براي مقابله با سوانح و حوادث است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان با بیان اینکه هلال احمر بايد سنبل بشر دوستي و خدمت به مردم باشد، خاطرنشان کرد: امداد رساني از وظايف اصلي هلال احمر به شمار می رود و بايد با حفظ آمادگي، آموزش و تكميل امكانات و تجهيزات بتواند در زمان حادثه پاسخگوي حوادث و بلايا باشد.

وي فعاليت در هلال احمر را نوعي تعاون و حيات بخشيدن به ديگران و تلاش در جهت بقاي انسانها دانست و گفت: دستگيري از حادثه ديدگان و خدمت رساني به مردم از فعاليت‌هايي است كه انبياء الهي و اهل بيت نسبت به انجام آن تاكيد فراوان داشته‌اند.

كارخانه اي افزود: فعاليتهاي هلال احمر را بايد در عرصه آموزش و پژوهش گسترش بدهيم و با فعاليتهاي بشر دوستي و امدادي بتوانيم تصوير واقعي نوع‌دوستي مسلمانان ايران را به دنيا نشان بدهيم و افتخار كنيم ايراني هستيم، مسلمان هستيم، بشر دوست هستيم و با ناراحتي همنوعان ناراحت و با خوشحالي آنان خوشحال مي شويم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار