سازمان جهاد کشاورزی
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : بسترهای لازم باید در راستای اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید به بهترین شکل در جامعه و محیط اداری فراهم شود چراکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر، ضامن مصونیت جامعه از ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است.
کد خبر: ۳۷۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 14 February 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، اسمعیل کریم زاده در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان که در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان ترتیب یافت بر ضرورت نهاد‌ینه‌سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان بر اساس ارزیابی های انجام شده جزو دستگاههای برتر در حوزه حفظ ارزشهای اسلامی قرار دارد .
وی ادامه داد:انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و بیداد و احیای امر به معروف و نهی از منکر با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و امروز سازمان جهادکشاورزی استان بعنوان نهاد انقلابی که به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شده است ارزشهای انقلابی و اسلامی را در سرلوحه عمل قرار داده است.
حجت‌الاسلام علی قنبری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی نیز در این جلسه به تبيين اهميت و جايگاه مسئله امر به معروف و نهي از منكر در آيات قرآني و روايات و احاديث پرداخت و فلسفه قيام امام حسين (ع) را حركت در مسير اين فريضه ارزشمند بيان كرد .
وي از قوانين حمايتي مصوب مجلس شورای اسلامي و برنامه هاي ارزشمند دولت در جهت تقويت و تحكيم مباني شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر و نيز عفاف و حجاب تقدير و تشكر نموده و بر همگرايي و تلاش همه جانبه تمامي كاركنان دولت و آحاد مختلف مردم جامعه در عمل به اين فريضه ها تأكيد كرد.
در ادامه این جلسه احکام مسئولیت اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی استان توسط جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به آنها اعطا شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار