مشاور امور بانوان شرکت آب وفاضلاب استان گلستان از انتخاب 3 نفر از بانوان همکار این شرکت بعنوان زنان فرهیخته در صنعت آب و برق کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 09 March 2017
مشاور امور بانوان شرکت  آب وفاضلاب استان گلستان از انتخاب 3 نفر از بانوان همکار این شرکت بعنوان زنان فرهیخته در صنعت آب و برق کشور خبر داد.

رقیه ایوبی افزود: در دومین همایش ملی فرهیخته صنعت آب و برق کشور  که در سالن همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد خانم ها هدیه آقاخانی، کبری هلاکو و زینب السادات بابازاده بعنوان زنان فرهیخته صنعت آب وبرق معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این همایش مقرر شد تا زنان با ارائه نقش مؤثر در پیشبرد علم و پژوهش، با سایرین تعامل داشته باشند، زنان به عنوان مادران انتقال دهنده ارزش‌ها شناخته می‌شوند و باید در فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف نیز نقش خاصی برای آن‌ها قائل شد.

وی با اشاره به اینکه نقش زنان در مدیریت مصرف بهینه آب شرب چشمگیر می باشد، افزود: ظرفیت توانمندی بالای زنان در حوزه تأمین و توزیع و بهره وری آب باید جدی گرفته شود و ارتقای رشد آنان مد نظر باشد.

به گفته وی، حضور در چنین جشنواره هایی فرصت مناسبی برای ایجاد رقابت سازنده بین بانوان می باشد و ارائه توانمندی زنان فرهیخته در کل کشور خواهد بود.

مشاور امور بانوان شرکت آبفای گلستان اظهار داشت: در همایش مذکور ضمن ارائه ، زنان مخترع و برتر و نوآور علمی و فرهنگی در سطح آب و برق وزارت نیرو در بخشهای مختلف تخصصی طی دو روز به تبادل تجربیات پرداخته شد و در پایان از برگزیدگان همایش با اهدا جوایز تجلیل گردید.

ایوبی با اشاره به نقش آفرینی بانوان در همایش فرهیختگان گفت: این نقش آفرینی به ما این امکان را داد تا با بهره گیری از دانش بانوان به گونه ای عملی کند تا بانوان متعهد، فرهیخته و شایسته در جایگاه مناسب قرار گیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد در همایش مذکور ضمن ارائه مقالات حول 14 محور و معرفی اختراعات و ابداعات و تجارب برتر به صورت شفاهی و پوستری نمایشگاهی توانمندی نوآوری های علمی ،فرهنگی و ورزشی بانوان در سطح آب وبرق وزارت نیرو به صورت نمایشگاهی در معرض دید بانوان قرارداده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار