بوستان "فیروزه" یکی از پارک‌های ده‌‌گانه‌ شهرداری به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در منطقه‌ دو شهر کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 14 March 2017
آئین افتتاحیه بوستان "فیروزه" امشب با حضور علی بابایی شهردار کرمان، تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان و جمعی از مسئولان در منطقه دو شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم شهردار کرمان با اشاره به سرانه‌ 17 متری فضای سبز در شهر کرمان گفت: اگرچه سرانه‌ فضای سبز در شهر کرمان مطلوب است، اما پراکندگی فضای سبز مناسب نیست.

بابایی افزود: سرانه‌ فضای سبز در منطقه‌ی چهار، 30 متر و در منطقه‌ی دو، سه متر است که برای افزایش سرانه‌ فضای سبز در این منطقه، ساخت 10 پارک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌ 10 شب 10 افتتاح گفت: هم‌اکنون، 20 بوستان در منطقه‌ دو ساخته شده که طی 10 شب افتتاح می‌شوند.

شهردار کرمان با اشاره به ساخت بوستان‌های فیروزه، رادیو، کتاب، تمدن، حرکت، مالیات، بیهقی، حجاج و آب‌نمای موزیکال در منطقه دو گفت: امیدواریم با افتتاح این پارک‌ها، بخشی از خلا فضای سبز این منطقه تکمیل شود.

وی افزود: شهرداری کرمان ساخت 20 بوستان را در نقاط مختلف شهر برنامه‌ریزی کرده که 13 بوستان تا عید نوروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بوستان 100 هکتاری پدر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین بوستان‌های شهر کرمان، در محدوده‌ کوه‌های تندرستون، در دست ساخت است که فاز اول آن به متراژ 12 هکتار تا هفته‌ آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار کرمان هم‌چنین به راه‌اندازی ناحیه‌ سه شهرداری در محدوده‌ شهرداری منطقه دو اشاره کرد و گفت: به ‌زودی این ناحیه‌ شهرداری در شهرک الغدیر راه‌اندازی می‌شود تا با رفع مشکلات شهروندان ساکن در شهرک‌های الغدیر، شهرداری و الهیه به توسعه و بالندگی این بخشِ مهم از شهر کمک کند.

به گزارش تسنیم با حضور شهردار کرمان بوستان دو هزار و 500 مترمربعی فیروزه در خیابان یاس واقع در شهرک الغدیر، افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با اهدای لوح توسط شهردار محله و اهالی محل، از شهردار کرمان و برخی مدیران شهرداری تقدیر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار