دختر شهید "علی اکبر شیرودی" در سمنان:
دختر شهید "علی اکبر شیرودی" گفت: کاندید ریاست جمهوری باید مسئله اشتغال جوانان، معیشت و رفاه مردم و رسیدگی و حمایت از ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس را در اولویت برنامه های آتی خود قرار دهد.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 13 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مرآت، همایش رای اولی ها ویژه جوانان و حامیان حسن روحانی شامگاه جمعه در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان به همت ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

آناهیتا شیرودی دختر شهید "علی اکبر شیرودی" در این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات گفت: اصلی ترین مسئله حضور مردم در انتخابات است و هرکس امنیت کشور را دوست دارد باید سر صندوق رای حاضر شود و از یک شانس خود برای سازندگی ایران اسلامی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه رای اولی ها برای احترام به خون های ریخته شده در 8 سال دفاع مقدس رای دهید، گفت: باید برای تداوم آرامش و سربلندی ایران و ایرانی در انتخابات شرکت کنید.

این حامی روحانی همچنین تصریح کرد: در میانه راه هستیم و باید به احترام کسانی که جان گذاشتند تا ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه رای ما به دولت ارزش های انسانی است، اظهار کرد: رای ما به دولت حق و پرداخت حق براساس حقوق شهروندی است نه دولتی که وعده و وعید به مردم دهد.

شیرودی با تاکید براینکه رای ما به دولت شعور است نه به دولت شعارهای طوفانی، افزود: راه رسیدن به حقوق شهروندی راه رشد و توسعه اقتصادی است و ما چاره ای جز مشارکت در تعیین سرنوشت خویش نداریم.

وی در ادامه بیان کرد: باید صلح و همزیستی درعرصه های بین المللی با حفظ عزت جمهوری اسلامی، علم و تجربه بشری در عرصه مدیریت اقتصادی ، پیشرفت گام به گام و سیاستی عاقلانه و واقع بینانه را از ماجراجویی و دشمن تراشی در عرصه بین المللی، آزمون و خطای عوام فریبانه از جیب ملت، عقب گرد و آزمودن آزموده های تلخ و سیاستی مبتنی بر احساسات انتخاب کنیم.

دختر شهید شیرودی با بیان اینکه ما به عقب برنمی گردیم، اظهار کرد: آرامش را با وعده های دروغ مبادله نخواهیم کرد.

وی از رییس جمهور فعلی خواست تا مسئله اشتغال جوانان، معیشت و رفاه مردم و رسیدگی و حمایت از ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس را در برنامه های آتی خود قرار دهد.

دختر شهید شیرودی در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای روحانی در جهت آزادی، امنیت و آرامش و پیشرفت ایران اسلامی قدم بردارید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار