مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در مرحله شهرستانی خبر داد .
کد خبر: ۴۲۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 23 May 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام ‌و المسلیمن حسین شهیدی اظهار کرد: در این دوره در مجموع 560 نفر از 10 شهرستان استان در رده سنی بالای 18 سال با هم رقابت می‌کنند .

وی مکان برگزاری مسابقات خواهران در مرکز استان را حسینیه اهل‌بیت (ع) و برادران در مسجد مقدس صاحب‌الزمان (عج) عنوان و علت پایین بودن آمار شرکت کنندگان این دوره را تفکیک دوره سنی شرکت کنندگان عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی رده سنی زیر 18 سال امسال به آموزش و پرورش واگذار شده است .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اضافه کرد: ثبت‌نام برای حضور در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا 10 اردیبهشت ماه امسال ادامه داشت .

شهیدی با اشاره به اینکه این اداره کل متولی برگزاری معتبرترین رویداد قرآنی در سطح کشور است، تصریح کرد: در چهلمین دوره این مسابقات شرکت کنندگان در 11 رشته‌ مختلف قرایت قرآن کریم، حفظ، ترتیل، همخوانی و غیره شرکت و با هم رقابت می‌کنند .

وی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله استانی مسابقات بعد از ماه رمضان و مرحله کشوری نیز در استان آذربایجان غربی خواهد بود .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: سال گذشته نفرات برتر قرآنی از استان ایلام در این مسابقات شرکت کردند که «حسن فرخی‌مقدم» از استان ایلام موفق به کسب عنوان برتری رشته مفاهیم از رقابت‌های کشوری شد .



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار