مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آئین جمع‌خوانی قرآن کریم در کرمان برگزار می‌شود گفت: در حال آماده‌سازی فضای حسینیه ثارالله برای برگزاری مراسم جمع‌خوانی هستیم.
کد خبر: ۴۲۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 24 May 2017
احمد علیرمضانی امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار‌ داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی در روز 29 اردیبهشت ماه امسال رقم خورد گفت: این حضور موقعیت شناسانه در واقع لبیک به فرمان ولایت بود و امید داریم که رئیس جمهور منتخب هم با عمل کردن به وعده‌های خود مردم را امیدوارتر کند.

مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه مردم کرمان در انتخابات مشارکت 73 درصدی داشتند افزود: این در حالی است که بعضی از کشورها در همین منطقه خاورمیانه وجود دارد که مردم آنها تا‌کنون صندوق رای ندیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این حضور گسترده باعث استحکام‌بخشی به نظام اسلامی بود خاطر‌نشان کرد: این حضور نشان می‌دهد که رسانه‌های استان کرمان در تهییج و ایجاد شور انتخاباتی در استان زحمات زیادی کشیدند و باید از آنها قدردانی کرد.

علیرمضانی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد‌سازی خرمشهر گفت: هر چه نظام اسلامی مقتدرتر می‌شود از برکت خون شهدا و وفاداری مردم به آرمانهای شهداست.

مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و صدا و سیمای مرکز کرمان برای این ماه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است گفت: آئین جمع‌خوانی قرآن کریم همانند سال‌های گذشته در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه این مراسم هر روز عصر از ساعت 18 تا 19 برگزار می‌شود و از شبکه استانی کرمانی به صورت زنده پخش می‌شود افزود: با هماهنگی صورت گرفته بخشی از این مراسم از شبکه‌های سه، شما و قرآن نیز پخش می‌شود.

علیرمضانی با بیان اینکه حدود 20 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه استانی کرمان پخش می‌شود تصریح کرد: برنامه "جنگ رمضان" در ماه رمضان به مدت 15 روز در شهرستان قلعه‌گنج و 15 روز جشن‌های گلریزان ستاد دیه استان را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه شبهای قدر، پخش سریال‌های متناسب ماه رمضان و پخش زنده دعای ابوحمزه ثمالی بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ماه است گفت: شورای معارف صدا و سیما با کمک حوزه علمیه استان کرمان راه‌اندازی شده است و برای همه برنامه‌ها از مشاور مذهبی استفاده می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار