مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس:
جلسه مديران مدارس ابتدايي گنبدكاووس با محوريت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، ارزيابي پاياني برنامه تدبير و ساماندهي نيروي انساني در راستاي پروژه مهر 96 برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 03 June 2017
جلسه مديران مدارس ابتدايي گنبدكاووس با محوريت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، ارزيابي پاياني برنامه تدبير و ساماندهي نيروي انساني در راستاي پروژه مهر 96 برگزار شد.

فرج‌اله رزاقي معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش شهرستان گنبدكاووس با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش گفت: اين سند مسير حركت و محور فعاليت‌هاي آموزش و پرورش است. 

وي در رابطه با پروژه مهر 96 تأكيد كرد: شروع فعاليت‌هاي پروژه‌ مهر با ثبت نام از دانش‌آموزان آغاز مي‌شود و در اين ارتباط از مشاركت تمامي اركان آموزشگاه؛ والدين، انجمن اولياء و مربيان و دانش‌آموزان به نحو مطلوب استفاده نمائيد.

فرج اله رزاقي تصريح كرد: رهبر آموزشي بايد بتواند در خصوص اعتمادسازي بين سه ضلع دانش‌آموز، خانواده و همكاران گام بردارد و عامل وحدت در مدرسه باشد و شرايطي را ايجاد بكنيم كه هم خانواده، هم دانش‌آموزان و هم همكاران با همدلي در فعاليت‌هاي مدرسه دخيل باشند.

در ابتداي اين جلسه محمد عسكري معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز با اشاره به حيطه فعاليت‌هاي مديران مدارس بعنوان رهبران آموزشي گفت: در سال تحصيلي جديد به منظور تقويت مديران مدارس بسياري از فعاليت‌ها و همچنين انتخاب معاون به مديران مدارس تفويض مي‌شود. وي در قسمتي ديگر از سخنان خود در خصوص بهسازي مدارس و آماده سازي آن براي بازگشايي مطلوب در مهرماه گفت: در اين زمينه بايستي مديران محترم از تمامي ظرفيت‌هاي انجمن اوليا و مربيان نهايت استفاده را ببرند.

در اين جلسه احمد حاجي‌مرادخاني كارشناس مسئول ارزيابي عملكرد آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز به بحث رضايتمندي و اعتمادسازي پرداخت و گفت: متانت و صبر وحوصله مديران مدارس در برخورد با دانش‌آموزان و اوليا در هنگام ثبت نام و در ادامه فرايند تحصيل منجر به اعتمادسازي شده و همدلي و همراهي اولياء را در پي خواهد داشت و بسياري از مشكلات و تنگناهاي موجود در مدارس برطرف خواهند شد.

در ادامه اين جلسه چند نفر از كارشناسان آموزش ابتدايي بحث‌هاي تخصصي در خصوص ارزيابي برنامه‌هاي تدبير و همچنين سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان پرداختند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار