استاندار کرمان گفت: کاخ سابق استانداری کرمان که به پارکینگ خودروهای فرسوده تبدیل شده بود امروز صدا و سیما در آن برنامه زنده اجرا می‌کند.
کد خبر: ۴۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 07 June 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: تعلیم و تربیت در نظام اسلامی تعطیل شدنی نیست و از فرصت تعطیلی مدارس در ایام تابستان باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه از همه امکانات موجود از ملی و استانی باید در این راستا استفاده کرد گفت: حیف است که به‌دلیل عدم هماهنگی بین‌دستگاهی از امکانات اسنفاده نکرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه اعتقاد داریم که پول کار نمی‌کند و باید برنامه‌ریزی وجود داشته باشد افزود: متاسفانه همه چسبیده‌اند به روش‌های کهنه و سنتی و حاضر نیستیم این پوسته قدیمی را رها کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بودجه آموزش و پرورش باید به خوبی استفاده کرد خاطر‌نشان کرد: کارنامه ادارات باید در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش مشخص شود که هر دستگاهی چقدر در این حوزه به وظایف خود عمل کرده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه اولویت در هر موضوعی با مناطق محروم است با اشاره به آمار بالای زندانیان بی‌سواد در استان و کشور گفت: این آمارها نشان می‌دهد که هر چه میزان سواد و آگاهی مردم افزایش پیدا کند، جرائم کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در همه کشورها مردم به‌طور داوطلبانه در امور اجتماعی وارد می‌شوند و به یکدیگر کمک می‌کنند افزود: این موضوع در کشور ما جزو دستورات دینی و اسلامی است و باید بهتر در این زمینه وارد شد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تعلیم و تربیت استفاده کرد گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اقدامات شجاعانه کاخ سابق استانداری کرمان که به پارکینگ خودروهای فرسوده تبدیل شده بود، احیا شد و امروز صدا و سیما در آن برنامه زنده اجرا می‌کند و همه ادارات از این فضاها دارند که استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تنها راه کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش سطح آگاهی مردم است تصریح کرد: امروز بحث آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و وزیر کشور است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات باید با امید‌آفرینی در جامعه، مردم را نسبت به زندگی امیدوار کرد گفت: اوقات فراغت یعنی استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها برای رشد جامعه.

وی با بیان اینکه معلمان جایگاه ویژهای در جامعه دارند اظهار داشت: هر چقدر به جایگاه معلم اهمیت بیشتری بدهیم، آینده کشور هم موفق‌تر می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار