تابناک: در جشن انقلاب و راهپیمایی 22بهمن در شهر نایین، کیک 15متری پخته شده توسط قنادان قنادی نارین این شهر بین مردم توزیع شد.
کد خبر: ۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نایین روز چهارشنبه در ابن باره گفت: با توجه به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برخی قنادان پیشنهاد دادند که یک کیک بزرگ به منظور برگزاری جشن انقلاب بپزند.

محسن میرزابیگی افزود: طول این کیک 15متر بود و در پخت آن 12نفر از قنادان و جوانان نایینی همکاری کردند.

وی افزود: بررسی های انجام گرفته بیانگر آن است که تاکنون کیکی به مناسبت سالگرد انقلاب با این حجم و اندازه در کشور پخت نشده است.

رضا انصاری مقدم مسوول اجرایی پخت این کیک نیز گفت: این کیک با وزن افزون بر 360 کیلوگرم متشکل از سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران، به همت قنادان شیرینی سرای نارین نایین تهیه شد و در کنار آن به مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب، 36شمع طراحی و قرار گرفته است.

وی با اشاره به هزینه افزون بر 180میلیون ریالی تهیه این کیک و شیرینی افزود: برای تهیه این کیک 80کیلو گرم آرد، 25کیلو موز، 10کیلو مغز گردو، 180کیلو خامه و 80کیلو گرم شکر استفاده شده است.

انصاری مقدم گفت: در تهیه این کیک آرش آقاجری، میرکانی، علی و محمد انصاری مقدم، سیدابوالفضل موسوی نژاد، محمد رضا حسن زاده و دیگر دوستان همکاری داشته اند .

این کیک 15متری پس از پایان راهپیمایی 22بهمن شهرستان نایین، توسط امام جمعه، فرماندار و نماینده نایین بریده و سپس در میان مردم توزیع شد.

شهرستان نایین در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار