حادثه رانندگی سخت جاده خلخال به پونل با بجا گذاشتن سه نفر مصدوم به خیر گذشت.
کد خبر: ۴۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 06 June 2015

به گزارش ایرنا ، این حادثه شب گذشته در 25 کیلومتری جاده خلخال به پونل حوالی گردنه زندانه در حوزه استحفاظی استان گیلان رخ داد و در اثر شدت برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی سنگین با دو دستگاه خودرو سواری پراید سه نفر از سرنشینان دو خودرو سواری مصدوم شدند.

شدت حادثه به حدی بود که کامیون کمپرسی در حال حرکت در سراشیبی تند جاده پس از برخورد با دو دستگاه خودرو پراید در جهت مخالف کنار جاده واژگون و به هر دو دستگاه سواری پراید نیز خسارات سنگین وارد شد.

به گفته شاهدان عینی ، علت این حادثه حرکت یکی از خودروهای سواری در خطوط مخالف بین جاده ای برای فرار از ناهمواری آسفالت بوده و همین عامل موجب شد تا راننده کامیون کمپرسی برای گریز از برخورد با سواری پس از فرار به سمت مخالف جاده و برخورد با دو دستگاه سواری واژگون شود.

در این حادثه راننده کامیون آسیبی ندید و سه سرنشین مصدوم دو سواری پراید نیز از مرگ حتمی نجات یافته و با خودروهای عبوری به مراکز درمانی استان گیلان انتقال یافتند.

در عین حال به لحاظ بعد مسافت پاسگاه پلیس راه رضوانشهر با محل حادثه حادثه دیدگان مدت ها منتظر از راه رسیدن ماموران پلیس راه برای بررسی این حادثه شده و در این مدت راهبندان ناخواسته گریبانگیر مسافران عبوری جاده خلخال به پونل در محل حادثه شد.

راه ارتباطی خلخال به پونل به طول 80 کیلومتر است که تنها 20 کیلومتر این جاده کوهستانی و جنگلی زیبا در حوزه استحفاظی استان اردبیل واقع شده است.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار