فرماندار پاسارگاد گفت: با موافقت فدراسیون کشتی شمایل خرس قهوه‌ای پاسارگاد به‌زودی بر روی دوبنده تیم ملی کشتی ایران نقش خواهد بست.
کد خبر: ۴۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 07 June 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:مرتضی وصالی در پاسارگاد اظهار داشت: سومین گردشگران ریلی سال 94 به شهرستان پاسارگاد و استان فارس وارد شده‌اند که این گروه از ملیت‌های مختلف و اغلب آمریکایی و آلمانی هستند.

فرماندار پاسارگاد افزود: در حاشیه مراسم استقبال از گردشگران خارجی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت از چند مقوله رونمایی شد، ابتدا فرش خرسی که محتوای آن نماد زیست‌محیطی شهرستان پاسارگاد بر روی آن نقش بسته خواهد شد و تک‌تک گره آن را گردشگران خارجی که به استان فارس و پاسارگاد می‌آیند، خواهند زد.

وصالی ادامه داد: در حاشیه این فرش پرچم‌های عمده کشورهای دنیا نقش بسته خواهد شد و این فرش با نماد خرس قهوه‌ای پاسارگاد به‌عنوان نماد صلح و خرس قهوه‌ای که به‌عنوان پیام صلح‌آور است طی مراسم ویژه به مجامع بین‌المللی واگذار خواهد شد.

وی بیان داشت: از یک سال پیش که خرس قهوه‌ای نماد زیست‌محیطی شهرستان پاسارگاد قرار گرفت، در راستای حفاظت از خرس قهوه‌ای پاسارگاد، کمپین حمایت از آن انجام شد.

فرماندار پاسارگاد بیان داشت: با موافقت فدراسیون کشتی و تلاش‌های بسیار، خرس قهوه‌ای پاسارگاد به‌زودی بر روی دوبنده تیم ملی کشتی ایران در مسابقات داخلی و بین‌المللی نقش خواهد بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار