سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان قلب و گلوگاه صادرات اقتصادی استان کرمان است، گفت: توسعه اقتصادی این شهرستان باید دنبال شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 24 September 2017
علیار اسکندری نسب عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: نقش تاریخی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دوران دفاع مقدس نه ملت و نه تاریخ انقلاب اسلامی از یاد نخواهد برد. خطبه های آتشین او را در غربت امام و ملت ایران در دهه ۶۰ را فراموش نمی کنیم که به اندازه صدها لشکر به جبهه ها نیرو تزریق می کرد.

وی تصریح کرد: در طول دوران تدبیر و امید هر جا که استاندار کاری را بر عهده بنده گذاشتند آن را کار را بر عهده گرفته ام و به یاری خدا در مسئولیتم موفق بوده ام.

سرپرست فرمانداری رفسنجان محور اساسی و استراتژی اجرای مثلث توسعه اقتصادی را بحث ولایت و توسعه دانست و یادآور شد: این موضوع را چراغ راه مجریان و مسئولان استان می دانیم و بر اساس خط اعتدال آن را پیاده می کنیم.

اسکندری نسب تأکید کرد: اعتدال از مکتب انقلاب و بزرگان نظام چون امام (ره)، مقام معظم رهبری و هاشمی رفسنجانی نشات گرفته و همیشه بر بحث اعتدال در شهرستان پای خواهیم فشرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان قلب و گلوگاه صادرات اقتصادی استان است، تصریح کرد: توسعه اقتصادی این شهرستان باید دنبال شود.

اسکندری نسب اضافه کرد: مبنای کار من منشور اخلاقی و همدلی است که استاندار محترم بیان کردند. ما فرصت دعوا نداریم و متعلق به حزب و جناح خود نیستیم بلکه متعلق به نظام انقلاب هستیم و وظیفه داریم از ام القرای جهان اسلام با همه سلایق پاسداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار