شهردار جدید تاکستان:
شهردار تاکستان گفت: روشهای قدیمی در شهر جواب نداده و مشکلات را افزایش داده لذا با همکاری مردم،اعضا شورا و مسئولان با روش های جدید و پیچیدن نسخه های کارآمد توسعه شهری را محقق می کنم.
کد خبر: ۵۱۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حسین بهزادپور در جلسه معرفی شهردار جدید تاکستان که روز یکشنبه در سالن امام علی برگزار شد با اشاره به برنامه های خود اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد از همه دیدگاهها و نظرات مردم و دلسوزان شهری برای خدمت بهتر به شهر استفاده کنم و دغدغه های مطرح شده را جدی خواهم گرفت.

بهزادپور بیان کرد: باید بپذیریم نسخه هایی که در گذشته برای تاکستان پیچیده شده تاکنون جواب نداده لذا باید روشهای مدیریت خود را عوض کنیم و با نگاهی جدید در توسعه شهری بکوشیم.

شهردار تاکستان اضافه کرد: مردم باید تغییرات را در کوتاه مدت هم مشاهده کنند تا زمینه مشارکت آنها در کارها مهیا شود و در این راستا کارهای روبنایی را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی گفت: کمبود بودجه از مشکلات همیشگی است ولی ما باید دنبال منابع جدید مالی باشیم تا کارها متوقف نشود.

مردم از شهردار کار بخواهند

بهزادپور اظهارداشت: از مردم انتظار دارم به جای اینکه از شهردار در مورد افراد سوال کنند فقط کار بخواهند و منافع عمومی را به مسائل شخصی ترجیح دهند لذا اعتقاد دارم شهرداری یک جایگاه سیاسی نیست و فقط باید خدمات ارائه دهد.

وی گفت: ما نباید به مسائل نگاه سیاسی داشته باشیم و اگر فقط کار کنیم قضاوتها نیز عادلانه خواهد شد ودچار نگاه سیاسی نخواهد شد.

بهزادپور تصریح کرد: در شورا سلیقه های مختلف حضور دارند که همه محترم هستند اما بهتر است نگاه سیاسی به مسائل نداشته باشیم و سیاسی بازی نکنیم.

وی اضافه کرد: برای توسعه همه جانبه شهری مهمترین ملاک رضایت مردم است و هر جا احساس کنم کاری می تواند مردم را راضی کند آن را در اولویت قرار خواهم داد.

دراین مراسم که ایت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی، رضا عسگری فرماندار البرز، و گروسی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری نیز حضور داشتند ضمن تقدیر از خدمات گودرز رحمانی شهردار سابق، حسین بهزادپور به عنوان شهردار تاکستان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار