مسئول هیئت کشتی شهرستان کرمان گفت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان کرمان فردا به میزبانی هیئت کشتی شهرستان کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 15 November 2017
مهدی رضایی با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان کرمان در شهرستان کرمان اظهار کرد: ۱۲ تیم از سراسر استان از امروز میهمان ما خواهند بود.

وی ادامه داد: وزن کشی مسابقات فردا صبح انجام می شود و رقابت‌های کشتی گیران آزاد و فرنگی کار از ساعت ۱۰ روز پنجشنبه هفته جاری و در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهد شد.

رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات با شرایط جدید، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات با شرایط جدید و در رده سنی نوجوانان برگزار می شود، به منظور حفظ آمادگی تیم های شرکت کننده و همچنین در خواست مسئولان و مربیان شهرستانی این امکان برای تمامی تیم ها فراهم شد تا شب قبل در محل خوابگاه سعادت حد فاصل میدان فابریک و میدان خواجو اسکان یابند.

مسئول هیئت کشتی شهرستان کرمان گفت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان استان کرمان به میزبانی هیئت کشتی شهرستان کرمان در محل سالن باشگاه فرهنگی ورزشی پاس کرمان روز پنجشنبه ۲۵ آبان طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در بخشنامه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار