فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۳۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط کلانتری ۱۱ جیرفت در شب گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 15 November 2017
سرهنگ ماشاالله ملائی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهید قرنی جیرفت، شناسایی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس در بررسی های بیشتر و با ردیابی دقیق، محل توقف خودرو مذکور در یکی از روستاهای حاشیه شهر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از خودرو مقدار ۳۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: عرضه تابع تقاضاست و متاسفانه تقاضا برای مصرف مواد مخدر بالاست و  البته پلیس در راستای وظایف ذاتی خود با همه توان خود با هرگونه فعالیت در عرصه مواد مخدر مقابله می کند و کشفیات مواد مخدر سند اثبات این ادعاست.

وی ادامه داد: ضرورت دارد دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز به وظایف خود عمل کنند و با انجام اقدامات لازم و اثربخش زمینه کاهش تقاضا را فراهم کنند تا بیش از این جوانان آلوده نشوند.

سرهنگ ملائی مبارزه جدی با مواد مخدر را نیازمند همکاری و مشارکت مردم دانست و از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار