مدیرعامل پست :
مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرایی شدن برخی طرح های الکترونیکی پستی در استان البرز به عنوان پایلوت کشوری اظهار داشت: این استان دارای زیر ساخت های ارتباطی مناسبی است.
کد خبر: ۵۴۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 20 December 2017
به گزارش تابناک البرز،  حسین نعمتی در نشست با استاندار البرز در کرج افزود: توسعه همکاری های مشترک و اجرای طرح های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در البرز از مهمترین برنامه ها است.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، استان البرز که در زمینه زیرساخت های ارتباطی یکی از استانها قوی در سطح کشور به شمار می رود در بخش فناوری اطلاعات و خدمات اینترنتی و پستی نیز رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده است.

 وی گفت: در زمان حاضر 256 دفتر پیشخوان دولت در استان البرز استقرار دارد.

 ضرورت واگذاری خدمات دستگاه های دولتی به این دفاتر از موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمدعلی نجفی استاندار البرز در این نشست با اشاره به جایگاه مناسب استان از حیث استقرار و پراکندگی دفاتر پیشخوان دولت، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های موجود تأکید کرد و گفت: کیفی سازی خدمات دفاتر پیشخوان و ارائه خدمات دستگاه ها باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

اجرای طرح «جی نف» به عنوان یکی از پرونده های اقتصاد مقاومتی و «سیماک» سامانه مدیریت یکپارچه املاک کشور، از جمله پروژه های شرکت پست است که البرز نیز مأموریت اجرای آن را بر عهده دارد.

در این نشست تسریع در تکمیل اجرای طرح های مذکور در شهرستان های استان مورد تاکید قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار