مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان؛
به گزارش تابناک سمنان، خط انتقال آب چشمه روزیه به سمنان تا ساعت 14 امروز بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 27 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با اشاره به شکستگی در خط انتقال آبچشمه روزیه به سمنان از ساعت 16 و 30 دقیقه روز سه‌‍شنبه، گفت: رفع شکستگی و تعمیر این خط انتقال تا ساعت 14 امروز چهارشنبه انجام می شود.


وی با بیان اینکه به دلیل این شکستگی در خط انتقال آب چشمه روزیه به سمنان، سه‌شنبه‌شب در برخی نقاط شمالی شهرک های مدیران، گلستان و تعاون سمنان آب قطع بوده است، افزود: تا زمان تکمیل تعمیرات و تعویض بخش شکسته خط انتقال، آب برخی نقاط شهر سمنان قطع خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود رفع مشکل شکستگی در خط انتقال آب روزیه به سمنان ظرف مدت 6 تا هفت ساعت عملیات تعمیر طول بکشد.


وی تصریح کرد: از ابتدای زمان شکستگی خط انتقال آب چشمه روزیه به سمنان تیم های عملیات شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان در محل حاضر شدند و به طور موقت اقدام هایی برای انتقال آب در شب به شهر سمنان انجام دادند.


طاهری با اشاره به اینکه خط انتقال آب روزیه به سمنان به خط اصلی انتقال گاز به شهرستان مهدیشهر نزدیک است، افزود: امروز با رعایت مراقبت های لازم، عملیات ویژه برای تعویض بخشی از لوله خط انتقال آب چشمه روزیه به سمنان که دچار شکستگی شده در دست اقدام است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان اظهار داشت: به منظور تامین آب برای شهروندان تمام نقاط شهر سمنان، همه خانواده ها صرفه جویی و مدیریت مصرف آب را به منظور همکاری برای تامین آب برای همه شهروندان مدنظرقراردهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار