استاندار گیلان
برنامه های کمیته امداد استان برای اشتغالزایی را موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت : اجرای طرح های اشتغالزایی مددجویان را با قوت بیشتری پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۵۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 30 June 2015
محمد علی نجفی دوشنبه شب در جشن رمضان کمیته امداد امام استان با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در بخش ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد افزود : در استان بخشی از این امر با کمک اعتبارات درون سازمانی و بخشی نیز از طریق تسهیلات هدایت می شود که بانک های عامل باید با همراهی کامل تسهیلات اشتغالزایی را در اختیار مددجویان قرار دهند.
وی با اعلام آمادگی کامل در اجرای طرح شناسایی و اشتغالزایی جوانان مددجو تصریح کرد : گیلان اولین استانی است که طرح پایلوت اشتغال در مناطق محروم را اجرا می کند.
وی با تقدیر از افرادی که با اندک تسهیلات نه تنها برای خود بلکه برای افراد دیگر نیز شغل ایجاد می کنند، تصریح کرد : همه موظف هستیم تا امکانات لازم برای گسترش کارآفرینی و اشتغالزایی را فراهم نماییم.
استاندار گیلان در بخش دیگری ازسخنانش با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی مددجویان کمیته امداد گفت : حضور در چنین مراسمی روح تازه ای به مدیران و خادمین شما می بخشد.
وی به جمله حضرت علی (ع) که همانگونه یاری کنی یاری می شوی اشاره کرد و افزود : نیکوکاری توفیقی است که شاید همه به آن دست پیدا نکنند و به طور مسلم توجه خداوند را می خواهد تا به جایگاه نیکوکار واقعی برسد.
وی یادآورشد : کمیته امداد گام بلندی بود که با نام امام راحل برداشته شد و امروز با هدایت مقام معظم رهبری و همراهی دولت تدبیر و امید استوارتر از گذشته در حال خدمت رسانی به اقشار کم درآمد جامعه است.
منوچهر رزمجو قائم مقام معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز در این جشن گفت : رویکرد مدیریت جدید کمیته امداد به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای حمایتی در کشور ، توانمندسازی اقتصادی به منظور ایجاد کسب و کار خرد است که منجر به ایجاد اعتماد به نفس در خانواده ها می شود.
وی به تخصیص اعتبار 60 میلیارد تومانی در سال 93 برای اشتغالزایی در گیلان توسط بانک ها اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان در این خصوص جزو پنج استان برتر کشور شناخته شد و امسال این اعتبار برای این استان به یکصد میلیارد تومان ارتقا داده شده است.
استاندار گیلان همچنین شب گذشته با حضور در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن حضور بر سر سفره آنان و افطار روزه خود از نمایشگاه توانمندیهای این مددجویان بازدید کرد.
در 57 غرفه این نمایشگاه تولیدات و دست ساخته های مددجویان عرضه شده است.
نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد گیلان تا 10 تیر در محل مصلی رشت برپا است و علاقمندان می توانند از ساعت 19 تا 23 هر روز از غرفه های این نمایشگاه دیدن کنند.
حدود 120 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار