قائم مقام معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)
رشت- قائم مقام معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: رویکرد کمیته امداد، توانمندسازی اقتصادی به منظور ايجاد كسب وكار خرد و کوچک برای مددجویان است.
کد خبر: ۵۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 30 June 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گيلان، منوچهر رزمجو در جشن رمضان کمیته امداد استان، با تقدير از استاندار گيلان به جهت همراهی در كمك به محرومين به ويژه در بخش اشتغال گفت: رويكرد مديريت جديد كميته امداد به عنوان يكی از بزرگترين نهادهای حمايتی در كشور، توانمندسازی اقتصادی به منظور ايجاد كسب و كار خرد است كه منجر به ايجاد اعتماد به نفس در خانواده ها می شود.

وی به تخصيص اعتبار ۶۰ ميليارد تومانی در سال ۹۳ برای اشتغالزايی در گيلان توسط بانك ها اشاره کرد و افزود: گيلان در اين خصوص جزء ۵ استان برتر كشور شناخته شد و امسال اين اعتبار برای اين استان به ۱۰۰ ميليارد تومان ارتقا داده شده است.

استاندار گیلان نیز در اين مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع صميمی مددجويان با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در بخش ايجاد اشتغال مددجويان كميته امداد امام خمینی(ره) گفت: بخشی از اشتغالزایی استان در بخش مددجویان با كمك اعتبارات درون سازمانی و بخشی نيز از طريق تسهيلات هدايت می شود كه بانك های عامل بايد با همراهی كامل تسهيلات اشتغالزايی را در اختيار مددجويان قرار دهند.

محمدعلی نجفی با تأكيد بر رفع برخی از نقص های موجود در پرداخت تسهيلات اشتغالزايی به مددجویان، افزود: امسال بايد گيلان در جذب تسهيلات کمیته امداد به عنوان استان برتر معرفی شود كه با جديت مديران عامل بانك های استان اين امر مهم محقق خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی كامل در اجرای طرح شناسايی و اشتغالزايی جوانان مددجو گفت: گيلان اولين استانی است كه طرح پایلوت اشتغال در مناطق محروم را اجرا می کند.

استاندار با تقدير از افرادی كه با اندك تسهيلات برای خود و دیگران شغل ايجاد می كنند، اظهار کرد: همه موظف هستيم تا امكانات لازم برای گسترش كارآفرينی و اشتغالزايی را فراهم کنیم.

در اين مراسم با اهدای لوح تقدير از سوی سيد پرويز فتاح رئيس كميته امداد امام خمينی(ره) كشور از استاندار گيلان به واسطه تلاش های انجام گرفته در حوزه ايجاد اشتغال در استان تجليل شد.  

در جریان برگزاری این مراسم همچنين از سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری و نيز مديران عامل بانك ها تقدير به عمل آمد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار