نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اقداماتی که انجام شده اگرچه جای قدردانی دارد اما کافی نیست گفت: جزیره‌ای عمل کردن در حوزه آسیب‌های اجتماعی مشکلات زیادی به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۷۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 24 February 2018

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان دفتر اجتماعی استانداری کرمان با وی با بیان اینکه گزارش ارائه شده گوشه‌ای از واقعیت است اظهار داشت: مشکلات آسیب‌های اجتماعی در کرمان قطعا بیش از این است.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که انجام شده اگرچه جای قدردانی دارد اما کافی نیست تصریح کرد: گسترش بی‌رویه شهر کرمان و رشد جمعیت باعث آسیب‌های اجتماعی زیادی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: جای تاسف دارد برای کرمانی که این همه ظرفیت‌های مادی و معنوی دارد وضعیت آسیب‌های اجتماعی این‌گونه باشد.

وی با بیان اینکه خیریه‌های متعددی در کرمان وجود دارد که باید به‌سرعت شناسایی و در جهت هماهنگی و ساماندهی در امور اقدام کرد گفت: حاشیه‌نشینی در کرمان باید متوقف شده و آرام آرام امکان برگشت آنها به روستاها محقق شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در روستاها زمینه اشتغال بیشتری وجود دارد بیان کرد: بیکاری با آسیب اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد.

وی با بیان اینکه جزیره‌ای عمل کردن در این حوزه مشکلاتی ایجاد می‌کند گفت: باید با جلوگیری از موازی‌کاری اقدامات بهتر و موثرتر انجام داد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مراجعات مردمی زیادی داریم که روزانه به دفاتر مراجعه می‌کنند عنوان کرد: مشکلات زیادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و باید با برنامه‌ریزی یک مرکز پاسخ‌گویی به آنها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بعضی از این افراد روزانه به خیلی از جاها مراجعه می‌کنند و شاید خدماتی هم دریافت می‌کنند افزود: در این رابطه نیازمند تشریک مساعی هستیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: نهادهایی که کار اجتماعی انجام می‌دهند باید دور هم جمع شده و یک ارتباط مستمر بین آنها ایجاد شود و از جزیره‌ای عمل کردن جلوگیری شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار