مدیرکل امنیتی استانداری کرمان خبر داد
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: امیدواریم با نصب 130 سامانه پایش تصویری در استان کرمان طی سال آینده شاهد افزایش 500 درصدی سامانه‌های پایش تصویری در محورهای مواصلاتی استان کرمان باشیم.
کد خبر: ۵۷۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 15 March 2018

خلیل همایی‌راد صبح امروز در رزمایش طرح ترافیکی نوروز 97 اظهار داشت: در شرایطی که همه مردم در تدارک عید و سفرهای نوروزی هستند، نیروهای انتظامی و امدادی به صورت ایثارگرانه در طرح نوروزی شرکت می‌کنند تا تلفات و حوادث کمتری داشته باشیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: کرمان طی سال جاری به عنوان استان برتر در شاخص‌های امنیتی شناخته شد و رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

همایی‌راد با اشاره به اینکه کرمان در چهارشنبه آخر سال یکی از امن‌ترین استان‌ها بود، ادامه داد: در مجموع هشت نفر مصدوم سطحی در سطح استان کرمان داشتیم در حالی که در بعضی از استان‌ها شاهد فوت و یا قطع عضو و حتی حدود 200 نفر مصدوم بودیم.

وی خاطرنشان کرد: آرامش چهارشنبه آخر سال در استان کرمان نشان می‌دهد، بحث‌های پیشگیری و آموزش می‌تواند در کاهش حوادث موثر باشد و در رهگذر همکاری مردم با نیروها می‌توان امنیت نوروزی را تامین کرد.

این مسؤول امنیتی و انتظامی اضافه کرد: 27 سامانه پایش تصویری در استان داشتیم که با پیگیری استاندار کرمان و مسؤولان مربوطه دو هفته قبل محور نیز محورهای کرمان به سیرجان و کرمان به بم هم زیر پوشش سامانه تصوری قرار گرفت.

همایی‌راد تصریح کرد: امیدواریم تا خرداد ماه سال آینده 130 سامانه پویش تصویری دیگر در استان کرمان فعال شود و این مهم کمک کند بخشی از نیروهای پلیس در شریان‌های اصلی آزاد شوند و در راه‌های فرعی و روستایی خدمت‌رسانی کرده و امنیت را برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با نصب 130 سامانه پویش تصویری در استان کرمان طی سال آینده شاهد افزایش 500 درصدی سامانه‌های پویش تصویری در محورهای مواصلاتی استان کرمان باشیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار