وزیر اقتصاد در سفر به کرمان عنوان کرد
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اقدامات و پیشرفت‌های استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۹۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴ 19 April 2018

مسعود کرباسیان امشب در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران، هدف این سفر را آشنایی با اقدامات و پیشرفت‌های صورت گرفته در استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به همراهی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران عامل بانک‌ها، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این سفر ابراز داشت: در این سفر به بررسی راهکارها در راستای ادامه فعالیت‌های اقتصادی در استان هم خواهیم پرداخت.

کرباسیان عنوان کرد: در شهرستان رفسنجان نیز طرح‌های خوب اقتصادی در دست اقدام است که مورد افتتاح قرار می‌گیرند و بازدیدی از دیگر طرح‌ها در این شهرستان داریم.

به گزارش فارس، وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران حوزه اقتصادی، فردا صبح نشست مشترکی با فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان دارند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر به رفسنجان، چند پروژه مهم صنعتی را در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان افتتاح می‌کند و نشستی با فعالان اقتصادی این منطقه دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار