فرماندار کوهبنان:
فرماندار کوهبنان گفت: زلزله‌های دو روز گذشته خسارت جانی نداشته ولی احتمال خسارت مالی و شکست برداشتن ساختمان‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۵۹۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 22 April 2018

حسین سالاری عصر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان کوهبنان که بلافاصله بعد از وقوع 2 زمین‌لزره در این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: از شب گذشته تا عصر امروز 5 بار شهرستان کوهبنان لرزید و باعث ترس و وحشت مردم شد و بسیاری از مردم را راهی کانکس‌ها کرد که عصر امروز هم این شهرستان 2 بار لرزید.

فرماندار کوهبنان خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله شب یلدای سال گذشته در کوهبنان بسیاری از مردم نسبت به آواربرداری منازل مسکونی خود اقدام کردند ولی جا دارد بنیاد مسکن نسبت به افزایش تعداد وام‌های موجود اقدام کند.

رئیس ستاد بحران شهرستان کوهبنان عنوان کرد: با توجه به زلزله‌های حادث شده و خسارت وارده به منازل مسکونی افزایش تعداد وام مسکن در کوهبنان بخش طغرالجرد ضروری به نظر می‌رسد تا مردم نسبت به بهسازی و مقاوم‌سازی مابقی منازل خود اقدام کنند.

وی ابراز داشت: ستاد بحران کوهبنان به همراه تمامی نیروهای امدادی و تجهیزات خودرویی از جمله اورژانس،آتش‌نشانی و.... به صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی است.

سالاری ادامه داد: چندین تیم امدادی عصر امروز به مناطق معدنی، روستاهای شمالی و جنوبی و سد جور شهرستان اعزام شدند تا خسارات احتمالی را ارزیابی و گزارش کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه زلزله‌های دو روز گذشته خسارت جانی نداشته ولی احتمال خسارت مالی و شکست برداشتن ساختمان‌ها وجود دارد.

فرماندار کوهبنان با بیان اینکه در 2 سال گذشته شاهد افزایش تعداد و شدت زلزله‌ها در استان کرمان و در شهرستان کوهبنان هستیم، عنوان کرد: این می‌تواند زنگ خطری برای زلزله‌های شدیدتری باشد.

فرماندار کوهبنان از مدیران اجرایی و اعضای ستاد بحران درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از شهرستان خارج نشوند و ماشین‌آلات خود را تجهیز کرده و نیروهای کشیک خود را مشخص و به ستاد بحران شهرستان معرفی کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار