معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با تبريك روز جوان و ميلاد حضرت علي اكبر (ع)‌، جوانان را از ارزشمندترين سرمايه هاي اجتماعي كشور دانست و توان و انگيزه پويا ترين قشر جامعه را پشتوانه حركت به سمت توسعه اثربخش و پيوسته در كشور بيان كرد.
کد خبر: ۵۹۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 28 April 2018

روز شنبه 8 ارديبهشت ماه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد به مناسبت روز جوان گفت: ميلاد حضرت علي اكبر (ع) كه روز جوان نامگذاري شده است فرصت و بهانه اي است تا جوانان با الگو گيري از شخصيت هاي اثرگذار و جوانان نقش آفرين در عرصه هاي مختلف، پراميد تر از گذشته براي تعالي خود و كشور تلاش كنند.
«محمدعلي طالبي» اظهار داشت: استان يزد از وجود جواناني دانش پژوه، خوش باور، پرتلاش، تحصليكرده و دغدغه مند نسبت به مسائل جامعه بهره مند است و تمام دستگاه هاي اجرايي، نظارتي و برنامه ريز وظيفه دارند براي بهره مندي هر چه بيشتر از اين توانمندي ها زمينه سازي و تلاش كنند.
طالبي معتقد است: اعتلا و پويايي هر جامعه اي در گرو وجود جواناني است كه در درون آن جامعه پرورش يافته و با كار و تلاش خود پيشرفت، آينده اي نو و كارآمد را براي هم نوعان و جامعه خود رقم مي زنند و بر اين مبنا هرگز نبايد بگذاريم با توجه به مشكلات امروز ديدگاه منفي نسبت به آينده در ذهن جوانان و اجتماع ترويج شود.
وي بيان كرد: توجه ويژه به جوانان نياز جامعه امروز است و در تمام عرصه ها بايد تلاش و رويكردها به سمت از بين بردن شكاف نسلي و تقويت مسئوليت پذيري و اعتماد به جوانان سوق داده شود.
معاون استاندار يزد خاطرنشان كرد: ديگر نمي توان با روش هاي تكراري و تك بعدي الگوهاي موثر را به نسل جديد معرفي كرد، جوانان امروز ما با دنياي جديدي از مولفه هاي فردي و اجتماعي روبرو هستند كه براي پاسخ به آن ها خلاقيت، راهكارهاي نوين، تنوع، جذابيت، بستر سازي و كنار گذاشتن سطحي نگري و برخي تعصب هاي كاذب ضرورت دارد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پايان، روز جوان را به جوانان پراميد و هميشه تلاشگر استان يزد تبريك گفت و از جوانان اين ديار براي حضور در عرصه هاي مختلف اجتماعي، مهارت آموزي، فرهنگ سازي، تلاش و توسعه دعوت و ابراز اميدواري كرد: با برنامه ريزي و تلاش مضاعف نهادهاي موثر دغدغه هاي و مشكلات پيش روي جوانان يكي پس از ديگري كنار زده شود و مهم تر از همه كاهش نرخ بيكاري و افزايش فرصت هاي ايفاي نقش را شاهد باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار