نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: حمله اخیرآمریکا جهت حضور در تحولات منطقه و حضور در کشور سوریه و دوشیدن عربستان به عنوان یک گاو شیرده بود.
کد خبر: ۵۹۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 29 April 2018

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگاران در بجنود در رابطه با حمله اخیر سه کشور انگلستان، فرانسه و آمریکا به بخشی از مناطق کشور سوریه اظهار کرد: حمله اخیرآمریکا جهت حضور در تحولات منطقه و حضور در کشور سوریه و دوشیدن عربستان به عنوان یک گاو شیرده بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مناطقی که موردحمله واقع شد روسیه حضور نداشت و آمریکا با هماهنگی با روسیه جهت تخلیه این مناطق، هزینه دیپلماسی و سیاسی خود را با این کشور کاهش داد و سعی کرد که تنشی در این موضوع ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه این حمله فاقد فشاری سیاسی لازم جهت شکل‌گیری دوره جدید مذاکرات است، تأکید کرد: غربی ها کاملاً اطلاع دارند که ایران در اجرای برجام کوتاهی نکرده و با تمام توان از برجام به‌عنوان یک برنامه اجرایی حمایت می‌کند اما اگر آمریکا از برجام خارج شود بنا به صحبت‌های دولت‌مردان نظام جمهوری اسلامی، ما هم از برجام خارج خواهیم شد.

ثروتی در پایان پیرامون نظر هیئت دولت در خصوص برجام و آینده آن گفت: اخیراً آقای ظریف و آقای روحانی کمتر از برجام و آینده آن صحبت می‌کنند و مشکلات اقتصادی و محیط زیستی و ... را به برجام مرتبط می‌سازند که این نشان‌دهنده تجریه افزایی دولت مردان در خصوص نگاه به بیرون از کشور و ناکارآمدی آن و همچنین رویکرد مثبت دولت‌مردان به توان داخلی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار