فرماندار رفسنجان
فرماندار رفسنجان گفت: هفته فرهنگی کرمان فرصتی مناسب برای معرفی آثار فاخر این شهرستان است.
کد خبر: ۶۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 11 July 2015
حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه هماهنگی حضور رفسنجان در هفته فرهنگی کرمان که مرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: شهرستان رفسنجان باید به خوبی در این هفته بدرخشد.
فرماندار رفسنجان بیان داشت: هفته فرهنگی استان کرمان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف اعم از سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های تاریخی و معرفی آثار و تولیدات فاخر شهرستان است.
ملانوری تصریح کرد: شهرستان رفسنجان موقعیت جغرافیایی، ظرفیت‌های بالا و زیرساخت‌هایی از جمله فرودگاه بین‌المللی، راه‌آهن و همچنین جاده ترانزیتی دارد که برای موقعیت سرمایه‌گذاری موثر است.
وی خاطرنشان کرد: صنایع دستی مانند پته‌دوزی، چرم، مس، قالی و هنرهای تجسمی هنرمندان رفسنجان می‌تواند در این نمایشگاه جذابیت ایجاد کند و ظرفیت هنری شهرستان شناخته شود.
فرماندار رفسنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۱۳ غرفه تثبیت شده و امکان افزایش آن هم وجود دارد، افزود: هفته فرهنگی کرمان ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای معرفی شهرستان حداکثر استفاده را ببریم.
دبیر اجرایی رفسنجان در هفته فرهنگی کرمان اظهار داشت: در این نمایشگاه بروشورهایی با هدف معرفی تاریخ و فرهنگ شهرستان تهیه و توزیع می‌شود.
علی غلامرضاپور با بیان اینکه مدیریت و محتوای غرفه‌ها مهم است، تصریح کرد: معرفی فعالیت‌ها و عملکرد شهرستان در دولت تدبیر و امید، چهره‌های فرهنگی، سیاسی، هنری، نخبگان و… شهرستان در قالب بروشور صورت می‌گیرد.
دبیر اجرایی رفسنجان در هفته فرهنگی کرمان افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان یکی دیگر از فرصت‌های مناسب در این نمایشگاه است.
وی متذکر شد: دانشگاه‌های شهرستان هم در هفته فرهنگی کرمان نقش بسزایی دارند و ظرفیت‌های علمی شهرستان معرفی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار