این پنج فیلم کوتاه روز جمعه یکم اسفندماه ساعت 17 در سالن شماره پنج پردیس سینمایی هویزه اکران می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 19 February 2015

«برفک» نام یکی از این فیلم‌های کوتاه است، این فیلم را نقی نعمتی به رشته تحریر درآورده و خود نیز آن را کارگردانی کرده است، در این فیلم که محصولی از انجمن سینمای جوانان ایران است علی عباسی و یوسف یزدانی ایفای نقش کرده‌اند.

«چراغ خورشیدی» نیز نام یکی دیگر از این فیلم‌های کوتاه است، این فیلم که محصولی از انجمن سینمای جوانان ایران است را آیدا پناهنده کارگردانی کرده و در آن پانته‌آ بهرام و فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«کمتر از چند دقیقه» نیز فیلم کوتاه دیگری است که اکران می‌شود، این فیلم را احسان بیگلری به رشته تحریر درآورده و کارگردانی کرده است و در آن زنده‌یاد مجید بهرامی، آناهیتا افشار و مهرداد صدیقیان ایفای نقش کرده‌اند.

«تهران، خانی‌آباد، 1366» نیز یکی از این فیلم‌های کوتاه است که سیدعماد حسینی آن را کارگردانی کرده است، این فیلم یک روز از زندگی عادی مردم خانی‌آباد تهران در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 1366 نشان می‌دهد و عکس‌العمل آن‌ها را زمانی که هواپیمای عراقی می‌رسد و این محله را بمباران می‌کند به تصویر می‌کشد.

«نوار ویدئو» نیز نام دیگر فیلم کوتاهی است که اکران می‌شود، این فیلم را حسین شاعری به رشته تحریر درآورده و کارگردانی کرده است و در آن نوید محمدزاده و باقر سروش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار