اولین دوره مسابقات چوب کشی منطقه ای استان کرمان با معرفی نفرات برتر در شهربابک به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 13 July 2018

عذرا ریاحی، نائب رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان  گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر، اولین دوره مسابقات چوب کشی منطقه ای استان کرمان در سالن استادیوم تختی شهرستان شهربابک برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 22 شرکت کننده از شهرستان های انار، شهربابک و بافت حضور داشتند.

ریاحی تصریح کرد: در پایان، در وزن 55 کیلوگرم فرشته پیرمرادی از بافت و فاطمه پاکدل و مریم منگلی از شهربابک به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در وزن 65 کیلوگرم نیز مریم ابوالفتحی از شهربابک، منصوره مرادی از بافت و زهرا حسنی از شهربابک مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ریاحی بیان داشت: در وزن 75 کیلوگرم هم مرضیه شکوه سلجوقی از بافت و محبوبه محمدیان و فاطمه حمزه ای از شهربابک اول تا سوم شدند.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان گفت: در وزن 85 کیلوگرم نیز سمیرا رضایی از بافت، زهرا علیرضایی از انار و مهدیه منگلی از شهربابک عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

ریاحی افزود: در وزن مثبت 85 هم مریم حمزه ای از شهربابک، فهیمه محمد ابراهیمی از انار و زهرا کرمی از شهربابک به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات، به عنوان تیم منتخب استان کرمان به رقابت های کشوری چوب کشی که مردادماه در همدان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار