مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: از استان فارس تعداد ۳۴ ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در رقابت‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتای اندونزی حضور دارند.
کد خبر: ۶۳۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 27 July 2018

کامیاب افزود: در این رقابت‌ها از استان فارس در رشته‌های جودو حبیب رنجبر و مهران ستار، در کشتی محمدعلی و محمدرضا گرایی، در کبدی سعیده جعفری، در تکواندو محمد رضا فتوحی، درهندبال فرزاد رستمی، بهرام رستمی و علی رحیمی، در ژیمناستیک سعیدرضا کیخا، در دوچرخه سواری فرانک پرتو آذر و فرزاد خدایاری و در رشته دوومیدانی مسلم نیا دوست پانزده ورزشکاری هستند که در رقابت‌های آسیایی حضور دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان تصریح کرد: در رقابت‌های پارا آسیایی هم ۲۱ ورزشکار حضور دارند که در بسکتبال با ویلچر ندا فراستی، سمیه کهزاد پور، ناهید کرمی، سامان بلاغی و میلاد خردمند، در دوچرخه سواری بهرام سلیمانی، در تنیس روی میز امیر حسین حسینی پور و حسین زمانی پور، در رشته تیراندازی سمیرا ارم و ساره جوانمردی، در دوومیدانی محمد الوان پور، علی اصغر جوانمردی، عبدالرسول میرشکاری و آرزو رحیمی، در تکواندو مهتاب نبوی و در وزنه برداری علی غریب شی حضور دارند.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت‌های پارا آسیایی و در بخش نابینایان در رشته دو و میدانی امید ظریف، در گلبال مریم آهون، در شنا محمددلیر، در دوومیدانی علیرضا فرح و در شطرنج بهرام محمدی راد حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار