تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع): با بیان اینکه موضوع حقوق بشر منحصر به ایران نیست بلکه در جهان مورد توجه است و کسانی که مدافع حقوق بشر هستند خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل بصیرت و دیدی که مقام معظم رهبری دارند امروز هر کدام از مردم ایران به یک تحلیلگر تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 19 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سید علی اصغر دستغیب بعد از ظهر امروز در سومین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب» با بیان اینکه در طول تاریخ دو جریان حق و باطل در تقابل با یکدیگر هستند، اظهار داشت: گروهی که در مسیر باطل در حال حرکت هستند از ابزار التباس حق و باطل استفاده می‌کنند و در عصر ما نیز همین وضعیت رخ داده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های گروهی که در مسیر حق حرکت می‌کنند رعایت همه جانبه حقوق بشر است و در قرآن کریم نیز در 16 آیه به صراحت از عدالت اجتماعی سخن به میان آمده است، افزود: گروهی که در مسیر باطل در حرکت هستند به دنبال ایجاد انحراف در واژه‌ها هستند به عنوان مثال امروز واژه قصاص در قانون اسلامی را ظلم جلوه می‌دهند و سبب تشویش اذهان می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری التباس حق و باطل را التباس عدل و ظلم عنوان و بیان کرد: در عصر کنونی اگر این التباس واقع می‌شود ناشی از یک جریان تاریخی است و قضیه به آمریکا و یا یکی از رؤسای جمهور این کشور بر نمی‌گردد آنها یک هواپیمای مسافربری ایران را روی دریا منهدم می‌کنند و سپس به فرماندهی که دستور این کار را داده مدال شجاعت می‌دهند و جنایات آنها بارها و بارها در طول تاریخ تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه امامت از بین برنده التباس حق و باطل است و ائمه در طول تاریخ در این زمینه افشاگری کرده‌اند، عنوان کرد: اهل باطل حرف‌های مشابه حق می‌زنند اما عمل آنها با حق منافات دارد و با ادعای رعایت حقوق بشر به دنبال تجاوز و ظلم هستند.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه موضوع حقوق بشر منحصر به ایران نیست بلکه در جهان مورد توجه است و کسانی که مدافع حقوق بشر هستند خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل بصیرت و دیدی که مقام معظم رهبری دارند امروز هر کدام از مردم ایران به یک تحلیلگر تبدیل شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار