نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با اشاره به حملات شدید دشمن و ایجاد جو روانی گفت: دشمن به طور گسترده از شایعه استقبال مردم خوزستان از وهابیت سخن می گوید که باید در برابر این جنگ و شایعات سازمان یافته مبارزه کنیم.
کد خبر: ۶۴۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 25 August 2018

آیت‌ا... سید محمدعلی موسوی جزایری روز شنبه در جشنواره شهید رجایی در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک امانت در دستان ما است افزود: وظیفه ما قدردانی از تمام کسانی است که به مردم خدمت کرده اند.

به گزارش"تابناک"؛ آیت ا... موسوی جزایری با اشاره به اینکه مسئولان نقش مهمی در پیروزی علیه اینگونه اقدامات دشمن دارند ادامه داد: اگر امکانات خود را به کار بگیریم در این جنگ پیروز می‌شویم اگرچه از نظر تکنولوژی و مادی در برابر آنها ضعیف هستیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: زهد، تقوا و وجود روحیه خدمتگزاری در بین این 2 شهید بسیار شاخص بود.

وی افزود: اخیرا وهابیان تبلیغ می‌کنند که در اهواز همه وهابی شده‌اند و شیعیان دیگر جایی در خوزستان و اهواز ندارند و همه با آنان بیعت کرده‌اند. البته ما در برابر این اقدامات از ظرفیت و توانایی‌های خود استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در حال حاضر در ایام دهه ولایت هستیم. مسئولان ما می‌توانند نقش زیادی در پیروزی علیه اینگونه اقدامات دشمن داشته باشند. بدون شک اگر امکانات خود را به کار گیریم، در این جنگ پیروز می‌شویم. هر چند از نظر تکنولوژی و مادی در برابر آن‌ها بسیار ضعیف هستیم. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار