سرپرست هیات کبدی خبر داد:
سرپرست هیات کبدی خوزستان از اعزام دو تیم استان به مسابقات دسته‌جات آزاد ساحلی کشور و تلاش برای برگزاری لیگ باشگاهی کبدی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 29 September 2018

کمال سعدی‌آل‌کثیر، سرپرست هیات کبدی استان اظها کرد: مسابقات دسته‌جات آزاد کبدی ساحلی کشور از فردا (یکشنبه) به مدت سه روز و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تیم‌های امید رامهرمز و پیام باغملک نمایندگان خوزستان در این رقابت‌ها هستند و اگرچه هیات استان در قبال مساسل مالی باشگاه‌ها جهت اعزام به رقابت‌های کشوری وظیفه‌ای ندارد ولی ما نهایت مساعدت را داشتیم و توانستیم هزینه‌های رفت و برگشت هر دو تیم را تامین کنیم..

سرپرست هیات کبدی استان گفت: من به مدت یک ماه است که سرپرستی هیات را پذیرفته‌ام و ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌هایی که برای آینده این رشته خواهیم داشت، بتوانیم کبدی را به سطح اول کشور برسانیم. برنامه‌های اصلی ما استعدادیابی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان است. همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما تشویق باشگاه‌های استان برای ورود به رشته کبدی است تا بتوانیم لیگ باشگاهی استان را هم پایه‌گذاری کنیم.

وی با بیان این‌‌که به زودی کمیته مسابقات کبدی استان را تشکیل خواهیم داد، افزود: برای اولین بار این کمیته شکل خواهد گرفت و اعضای کمیته فنی نیز وظیفه انتخاب سرمربی تیم‌های منتخب نونهالان، نوجوانان و جوانان استان را برعهده خواهند داشت. همچنین با نظر همین کمیته بازیکنان جهت حضور در مسابقات و اردوهای استانی برگزیده خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار