مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان ‌گفت: بنیاد مستضعفان قریب یک میلیارد تومان برای آموزش‌های مهارتی در قلعه‌گنج هزینه کرده است.
کد خبر: ۶۷۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷ 05 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمدرضا جهانگیری در یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان با بیان اینکه در ایران تنها 16 درصد ارتباط میان رشته‌های دانشگاهی و نیاز بازار وجود دارد اظهار داشت: در شهرستان‌های استان این امر بسیار دیده می‌شود و در موارد بسیار کمی در شهرستان‌ها شاهد این هستیم که رشته‌های‌ دانشگاهی متناسب با ‌نیاز بازار کار باشد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان قلعه‌گنج  بیش از 2 هزار نفر باید آموزش ببینند عنوان کرد: از این تعداد قریب  هزار و 500 نفر آموزش دیده‌اند که 85 درصد افراد را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه هزینه این آموزش‌ها توسط بنیاد مستضعفان پرداخت شده است عنوان کرد: این آموزش‌ها قریب یک میلیارد تومان هزینه برده است.

وی با اشاره به اینکه هدف ما آموزش هدفمند است و این افراد بتوانند توسط این آموزش‌ها وارد بازار کار شود افزود: در سه شهرستان استان کرمان قرار است این آموزش‌ها برگزار شود.

در این جلسه علیبرز بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجمع نمایندگان در کرمان در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه روش‌های ما گاهی اوقات تکراری می‌شوند اظهار داشت: در بحث اشتغال‌های صنعتی، کشاورزی و ... از طریق سازمان تامین اجتماعی به راحتی می توان افرادی که استخدام شده‌اند را از شش ماه پیش مشخص کرد.

در این جلسه مقرر شد تا طرح‌های اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری معرفی شده به بانک‌ها تا پایان آبان ماه تعیین تکلیف شوند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار