مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تشکیل ۲۶ کارگروه از اقشار مختلف مردمی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تقویم برنامه اجرایی ستاد تا پایان آبان‌ماه جاری آماده می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 08 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، مهدی صدفی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد اظهار داشت: در سطح استان کرمان تعامل و وحدت خوبی وجود دارد و از خردادماه امسال ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان جلسات متعددی تشکیل شده است عنوان کرد: تاکنون 5 جلسه ستادی و دو جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی ستاد تشکیل شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها هم این ستاد به ریاست ائمه جمعه تشکیل و کار خود را پیگیری می‌کند بیان کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان تاکنون به‌خوبی از این ستاد حمایت کرده‌اند.

وی توجه به منویات مقام معظم رهبری را مهمترین رویکرد ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در ستاد بر مردمی برگزار شدن برنامه‌ها در چهلمین سال پیروزی انقلاب و توجه به قشر جوان در برنامه‌ریزی و اجرا نیز تأکید شده است.
صدفی با بیان اینکه تحکیم وحدت و تأکید بر انسجام بیشتر در سطح جامعه یکی دیگر از رویکردهای مهم ستاد است که پیگیری می‌کنیم گفت: برای شرکت در برنامه‌ها هیچ خط‌کشی قرار ندادیم و هر کس که دلباخته نظام و انقلاب است می‌تواند بیاید و برنامه ارائه دهد.

وی با اشاره به تشکیل 26 کارگروه از اقشار مختلف مردمی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: تقویم برنامه اجرایی ستاد تا پایان آبان‌ماه جاری تقدیم ریاست ستاد می‌شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه بر بعد تبیینی در برنامه‌ها تاکید شده تا از اجرای برنامه‌های سطحی جلوگیری شود افزود: در اجرای برنامه‌ها از 8 مولفه علمی، ورزشی، مسابقه، فرهنگی، نمایشگاه، هنری، رسانه‌ای و ... استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سعی شده از همه مناسبت‌ها برای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی بهره‌گیری شود گفت: از اعضای ستاد خواستاریم که مناسبت‌های پیش رو را در نظر داشته و تنها به ایام‌الله 22 بهمن بسنده نکنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار