نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید سند چشم‌انداز کشاورزی جنوب کرمان تدوین شود، گفت: ضرورت دارد تا مشکلات کشاورزی جنوب کرمان جایی خاتمه پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴ 09 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، یحیی کمالی‌پور در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان که با حضور جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: ما باید قدردان خدمات و کسانی که برای ارتقای این خدمات در جنوب استان تلاش کرده‌اند باشیم.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان منطقه‌ای است که شغل اکثریت مردم آن کشاورزی است بیان کرد: به دلیل نبود برنامه کشاورزی دقیق هر ساله ضررهای غیرقابل جبرانی در این حوزه در جنوب استان رخ می‌دهد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای برون‌رفت از مشکلات کشاورزی باید اقدامات علمی به کار گرفته شود افزود: در این صورت می‌توان مشکل کشاورزان این منطقه را به طور اساسی رفع کنیم.

وی با بیان اینکه باید کشاورزان ما دارای شناسنامه باشند تا گوشه‌ای از مشکلات آنها رفع شود عنوان کرد: می‌طلبد تا براساس پایش علمی به کشاورزان خدمات ارائه کنیم.

کمالی‌پور با اشاره به اینکه قیمت محصولات کشاورزی ما در کشور بالا رفته است، گفت: کشاورزان جنوب کرمان مجبورند به‌خاطر نبود صنایع تبدیلی در منطقه، محصولات کشاورزی حاصل دست خود را با قیمت گران بخرند و این ظلمی بزرگ در حق کشاورزان است.

وی با بیان اینکه بیش از شش میلیون تحصیل‌کرده کشاورزی در جنوب استان کرمان داریم، اظهارداشت: باید از تحصیل‌کرده‌های کشاورزی در این منطقه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید سند چشم‌انداز کشاورزی جنوب کرمان تدوین شود، گفت: باید مشکلات کشاورزی جنوب کرمان جایی خاتمه پیدا کند.
در این آئین از خدمات سیدیعقوب موسوی تجلیل و سعید برخوری به عنوان مدیرکل جدید جهاد کشاورزی جنوب کرمان معرفی شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار