مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد کرمان خبر داد:
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: در هفته کتاب امسال بالغ بر 5 هزار جلد کتاب میان کتابخانه‌های درجه یک، دو و سه استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 12 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمد ابدالی‌تلکو  در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در هفته کتاب اظهار داشت: در هفته کتاب امسال بالغ بر 5 هزار جلد کتاب در میان کتابخانه‌های درجه یک، دو و سه استان توزیع می‌شود.

وی از افتتاح کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم تهامی سیرجان و بازدید از کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی استان در این هفته خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران و مدیران مسؤل کانون‌های فرهنگی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کانون مساجد در هفته کتاب امسال است.

ابدالی‌تکلو عنوان کرد: گردهمایی استانی کتابداران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار مهر مساجد را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خواهیم داشت.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی و معرفی و انتشار خلاصه یک کتاب در فضای مجازی اشاره داشت.

وی گفت: همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان، دو کارگاه آموزشی با حضور جمعی از مدیران مسؤل، ائمه جماعات و مروجان فرهنگ مطالعه، کارگاه آموزش آشنایی با عوارض و پیامدهای سوءمصرف مواد مخدر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار