رئیس بانک کشاورزی شهرستان دنا خبر داد:
رئیس بانک کشاورزی شهرستان دنا گفت:بخشودگی جریمه و معوقات شامل تسهیلاتی است که تاریخ سررسید آنها از 1 مهر ۹۶ تا ۲۹ اسفند ۹۷ است خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 30 December 2018

امهال تسهیلات کشاورزی برای کشاورزان خسارت دیده شهرستان دنا به مدت 3 سال + جزئیات خبربه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، روح الله سی سختی سروک با اعلام این خبر گفت:در راستای اجرای مصوبه اخیر هیات وزیران و قانونی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جریمه و سود بانکی تسهیلات معوق کشاورزان بخشیده می شود و همکاری بانکها در این زمینه ضروری است.

رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا عنوان کرد:کشاورزانی که دارای تسهیلات زیر بخش کشاورزی که سر رسید آنها از ابتدای مهر سال 96 لغایت پایان سال 97 باشد با توجه به اینکه مشمول بند خ ماده 33 بودجه کل کشور می شود می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا از مزایای این بند استفاده کنند.

سی سختی با تاکید به اینکه اعمال این بند به محض ایجاد سیستمی برای بانک کشاورزی قابل اجرا می باشد گفت:کشاورزان شهرستان دنا می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی این شهرستان واقع در شهر سی سخت ضمن اطلاع دقیق از مزایای این بند،در صورتی که تسهیلات دریافتی آنها جزء زیر بخش کشاورزی باشد با توجه به مفاد این بند بانک کشاورزی ملزم به امهال بدون سود برای 3 سال می باشد.

رئیس بانک کشاورزی شهرستان دنا با اشاره به اینکه رسالت بانک کشاورزی توسعه بخش کشاورزی می باشد و برای محقق شدن آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد گفت:بانک کشاورزی تنها بانکی است که در کنار کشاورزان زحمت کش ایستاده و همواره همراه و حامی آنها می باشد و تمامی کارکنان شعبه مرکزی شهرستان دنا ضمن تکریم حقوق شهروندان این شهرستان خارج از تایم اداری با حضور در شعبه مرکزی نسبت به انجام مطالبات مردم اقدام می کنند.

وی در پایان گفت:از آنجا که اعتبار اختصاص داده شده به این بند محدود می باشد انتظار می رود کشاورزان شهرستان دنا جهت تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات خود به شعبه مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

گروه اقتصادی تابناک -علی جانی پور سی سخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار