نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه درحال حاضر تیم فوتبال صنعت ساری به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، گفت: مسئولان استانی و شهرستانی بایستی در راستای احترام به علاقه و درخواستهای فوتبال دوستان مرکزاستان با تصمیم گیری های مناسب مسیر حمایت از این تیم مردمی را هموار کنند.
کد خبر: ۷۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 02 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به روایت خیرگزاری مهر سیدرمضان شجاعی کیاسری شنبه شب در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال صنعت ساری با رد شایعات در اختیار گرفتن این تیم بیان داشت: تیمداری در حیطه وظایف نماینده مجلس نیست اما در دوران نمایندگی ام کمک به جامعه ورزش از اولویتهایم بوده و همواره از تیمهای ورزشی حمایت داشته و خواهم داشت.ایشان معتقد است باید به ورزش مرکز مازندران به عنوان پیشانی ورزش استان توجه ویژه ای شود.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای درخواستهای جامعه فوتبال مرکز استان در دوره اول نمایندگی، امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی را برای مرکز استان خریداری کرده و در اختیار دستگاه ورزش و هیات فوتبال مازندران قرار گرفت که متاسفانه این تیم به لیگ پایین تر سقوط کرد.
وی با  بیان اینکه درحال حاضر تیم فوتبال صنعت ساری به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، گفت: مسئولان استانی و شهرستانی بایستی در راستای احترام به علاقه و درخواستهای فوتبال دوستان مرکزاستان با تصمیم گیری های مناسب مسیر حمایت از این تیم مردمی را هموار کنند.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: رسیدگی به وضعیت و ساماندهی تیمهای فوتبال مازندران در حیطه وظایف دستگاه ورزش و هیات فوتبال استان بوده و بایستی نظارت مناسبی بر تیمهای ورزشی انجام پذیرد.
شجاعی کیاسری تصریح کرد: با توجه به دغدغه هایی که برای توسعه ورزش مرکز مازندران وجود دارد و با دعوت اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جلسه بررسی مشکلات تیم فوتبال صنعت ساری شرکت کرده تا با همدلی وبهره گیری از تمامی ظرفیتهای استانی و شهرستانی از تنها نماینده ساری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حمایتهای لازم صورت پذیرد.
وی اذعان داشت: به عنوان وکیل مردم مرکز استان تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزش شهرستان ساری و تقویت تیمهای ورزشی  این شهرستان به کار بسته و از حداکثر توان خود برای پیشرفت وتوسعه ورزش مرکز مازندران دریغ نخواهم کرد.

   


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار