رئیس بانک کشاورزی شهرستان دنا خبر داد:
رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا عنوان کرد:کشاورزانی که دارای تسهیلات زیر بخش کشاورزی کمتر از 20 میلیون تومان که سر رسید آنها از ابتدای مهر سال 96 لغایت پایان سال 97 باشد با توجه به اینکه مشمول بند خ ماده 33 بودجه کل کشور می شود می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا از مزایای این بند استفاده کنند.
کد خبر: ۷۰۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 28 January 2019

از امهال تسهیلات مبالغ زیر 20 میلیون تومان به مدت 3 سال تا بسته ویژه وصول تسهیلات برای کشاورزان دنا  توسط بانک کشاورزی+ جزئیاتبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، روح الله سی سختی سروک با اعلام این خبر گفت:در راستای اجرای مصوبه اخیر هیات وزیران و قانونی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جریمه و سود بانکی تسهیلات معوق کشاورزان بخشیده می شود و همکاری بانکها در این زمینه ضروری است.

رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا عنوان کرد:کشاورزانی که دارای تسهیلات زیر بخش کشاورزی که سر رسید آنها از ابتدای مهر سال 96 لغایت پایان سال 97 باشد با توجه به اینکه مشمول بند خ ماده 33 بودجه کل کشور می شود می توانند با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا از مزایای این بند استفاده کنند.

سی سختی با تاکید به اینکه اعمال این بند تنها برای کشاورزان خسارت دیده ای که نام آنها در لیست جهاد کشاورزی شهرستان دنا می باشد قابل اجرا است گفت:کشاورزان شهرستان دنا می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان در صورت مشاهده نام خود در لیست موجود،با مراجعه به  شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان واقع در شهر سی سخت از مزایای این بند استفاده کنند.

وی گفت:سقف جدید تسهیلاتی که شامل این بند می باشد مبالغ زیر 20 میلیون تومان بوده و از آنجا که اعتبار  بند (خ) محدود است در صورت اتمام اعتبار امهال پرونده دیگر قابل انجام نیست.

رئیس بانک کشاورزی شهرستان دنا در ادامه گفت:از آنجا که رسالت بانک کشاورزی حمایت از کشاورزان است لذا این بانک ضمن تکریم این قشر از جامعه بسته دیگری به نام (( بسته ویژه وصول )) برای آن دسته از متقاضیانی که نمی توانند از مزایای بند (خ) استفاده کنند در نظر گرفته شده است که با مراجعه به شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان دنا ضمن تعیین و تکلیف تسهیلات خود می توانند از مزایای این بسته نیز بهره مند بشوند.

سی سختی با اشاره به اینکه پایان سال جاری آخرین فرصت امهال تسهیلات کشاورزی می باشد عنوان کرد: از آنجا که اعتبار اختصاص داده شده به بند (خ) و مزایای بسته ویژه وصول محدود می باشد و پایان سال جاری آخرین فرصت این دو بسته حمایتی است انتظار می رود کشاورزان شهرستان دنا جهت تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات خود به شعبه مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار