کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در دهه فجر امسال ۴۰ طرح ورزشی در استان فارس به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 31 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در نشست خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اصحاب رسانه، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ما نیز در حوزه زیر ساخت‌ها و طرح‌های عمرانی برنامه‌های مناسبی را پیش بینی کردیم که از جمله آن بهره برداری از ۴۰ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است.

کامیاب افزود: قرار است با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در روز سه شنبه ۱۶ بهمن ماه، زمین چمن استاندارد مصنوعی در شهرستان نی ریز پس از یک سال مرمت و تعمیر با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری برسد.

وی افزود: همزمان با سفر معاون وزیر به شهرستان نی ریز، ۲ طرح ورزشی از جمله یک سالن چند منظوره نیز افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در دهه فجر امسال بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی، همگانی و قهرمانی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان فارس و شیراز اجرا خواهد شد که در روز جمعه ۱۲ بهمن آغاز آن با برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی در سراسر فارس است.

کامیاب تاکید کرد: در حوزه عمرانی از سال گذشته ساخت شش خانه جوان را در شهرستان‌ها شروع کردیم که در فجر چهلم دو خانه جوان در لار و داراب آماده افتتاح است و چهار خانه جوان دیگر هم تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: مراحل تکمیل بزرگترین پیست سوارکاری دولتی جنوب کشور هم در شرایط خوبی قرار دارد و سعی مان بر این این است تا پایان سال با حضور وزیر ورزش و جوانان این پیست در منطقه لپویی بخش زرقان به بهره برداری برسد که بر اساس پیش بینی ما ۱۰ میلیاردتومان برای آن هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار