جمعی از اعضای اصلی خانه مطبوعات استان هرمزگان با امضا و ارسال نامه‌ای به هیأت مدیره خانه مطبوعات خواهان برگزاری مجمع عمومی به صورت فوق‌العاده شدند.
کد خبر: ۷۳۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 15 April 2019

گزارش تابناک حاکیست 46 نفر از اعضای اصلی خانه مطبوعات با امضای یک نامه خواستار برگزاری مجمع عمومی به صورت فوق‌العاده با دستور کار گزارش مالی و برکناری هیأت مدیره و بازرسین آن خانه شدند.

این گزارش می افزاید: امضاء کنندگان این نامه همچنین یک نسخه از درخواست خود را به اداره ارشاد و یک نسخه دیگر را نیز به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ارسال کرده‌اند.

بر اساس قانون هیأت مدیره مکلف است پس از رویت تقاضای اعضاء ظرف یک ماه نسبت به برگزاری مجمع اقدام کند و در صورت عدم برگزاری مجمع از سوی هیأت مدیره، هر کدام از بازرسین موظفند نسبت به برگزاری مجمع اقدام نمایند و همچنین در صورت استنکاف بازرسین از برگزاری مجمع، اداره کل ارشاد استان راسا باید نسبت به برگزاری مجمع اقدام نماید.

گفتنی است در چند ماه اخیر به دنبال بالا گرفتن تنش در بین اعضای خانه مطبوعات جمعی از اعضاء به این نتیجه رسیدند که باید تغییرات اصولی در ترکیب هیأت مدیره انجام گیرد که با مقاومت رئیس خانه روبرو شدند و در نهایت راهی جز برگزاری مجمع پیش پای خود ندیدند.

حال باید منتظر ماند و دید که اداره ارشاد بر رعایت قانون و برگزاری قانونی مجمع تأکید خواهد کرد یا اینکه تسلیم فشارهای برخی مهره‌های سیاسی استان خواهد شد.

برکناری هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان کلید خورد

برکناری هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان کلید خورد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار