مدیرکل اوقاف کرمان عنوان کرد؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: 300 میلیون تومان کمک‌های نقدی از محل موقوفات استان کرمان به حساب اداره کل اوقاف استان خوزستان واریز شده است.
کد خبر: ۷۳۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 15 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام اسماعیل تدین در گفتگو با روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به کمک‌های ارسالی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به مناطق سیل‌زده استان خوزستان عنوان کرد: تاکنون 300 میلیون تومان کمک‌های نقدی از محل موقوفات استان کرمان به حساب اداره کل اوقاف استان خوزستان واریز شده است. 

وی ادامه داد: آشپرخانه سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس علی بن مهزیار اهواز جهت طبخ غذای گرم برای سیل زدگان برپا شده و نیروهای کرمانی نیز در آن مشغول به کمک‌رسانی هستند.
تدین به ارسال مواد غذایی به این آشپزخانه پرداخت و افزود: یک هزار کیلوگرم برنج جهت طبخ غذای گرم از سوی اداره کل اوقاف به این آشپزخانه ارسال شده و روزانه 10 هزار پرس غذا تهیه و توزیع می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه یک فروند هلی‌کوپتر هلا‌احمر توزیع غذا در مناطق محاصره در آب را به عهده دارد، بیان کرد: در حال حاضر بیشتر به غذاهای کنسروی نیاز است تا به روستاهای در محاصره سیل رسانده شود.
وی اقلام بهداشتی از جمله پوشک را از نیازهای کنونی مردم سیل زده برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به شدت گرمای هوا در استان خوزستان، مردم به کلمن‌های آب نیاز دارند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار