کد خبر: ۷۳۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ 20 April 2019

طی 40 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاید به جرأت بتوان قابل اتکاترین نهاد جامعه ایرانی را که در ترور، بحران ناامنی، جنگ، بلایای طبیعی و ... بتوان بدان تکیه داد و از او انتظار عمل مناسب داشت، سپاه است.

دوراندیشی و واقع‌گرایی امام خمینی در همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب، یک نیروی نظامی اما با قابلیت‌های چند بعدی و چند گانه را خلق کرد که تقریباً در هیچ معرکه‌ای دست خالی نمانده و توانسته به میثاق خویش که همانا پاسداری از انقلاب اسلامی است، بدرستی عمل کند.
سپاه نه به عنوان یک نیروی نظامی مطلق بلکه به عنوان یک بحشی از اجزای قوای مسلح کشورمان در معادلاتی اثرگذاری داشته که در مخیله دشمن نیز توان درک آن وجود ندارد‌.
سپاه در نبردهایی بر علیه دشمنان ایران پیروز شده که صدها طراحی و استراتژی پیش‌برنده در آن هدف‌گذاری و هزاران ساعت طرح‌نویسی جنگی برای آن تدارک دیده شده اما به ناگاه جریانی برخواسته از ایمان و اراده، تمامی معادلات را بر هم زده است.
جدای از چالش‌های نظامی و امنیتی در خاک کشورمان، بلکه در منطقه و جهان نیز از سپاه به عنوان یک نیروی نظامی با قدرتی سهمگین یاد می‌شود که قادر است معادلات را تغییر دهد! 
حال تروریستی نامیدن سپاه با پشتوانه میلیونی ملت ایران و با بردی جهانی را چه باک که دیوانه‌ای مانند ترامپ بخواهد آن را رقم زند‌. مهمتر از هر چیز هشدارهای صریح فرماندهان نظامی آمریکایی است که تأثیرات چنین حماقتی را به او یادآور شده‌اند...
مهم‌تر از این هشدار، قدرتی است که ملت ایران به سپاه بخشیده؛ قدرتی که هم سد راه دشمن داخلی است و هم در هم کوبنده دشمن خارجی. قدرتی که یک دست او مشغول رهایی بخشیدن آلام مردم از سیل است و دست دیگرش قدرت موشکی و پهبادی که انتقام خون ملت ایران را با اقتدار می‌گیرد...
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار