روشن شدن تنور انتخابات در کرمان؛
منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت مقرر از سمت فرماندار ویژه سیرجان استعفا داد.
کد خبر: ۷۳۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 21 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان با ارسال نامه ای از سمت فرمانداری سیرجان استعفا داد.

منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت مقرر از سمت فرماندار ویژه سیرجان استعفا داد.
بر پایه این گزارش متن استعفای فرماندار به شرح ذیل است؛
استاندار محترم کرمان
جناب آقای دکتر فدایی
با سلام
احتراماً؛ به استحضار می‌رساند با توجه به ابلاغ وزیر محترم کشور مبنی بر لزوم استعفای مدیران وزارت کشور تا ۹۸/۱/۳۱ برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، لذا بدینوسیله ضمن قدردانی از عنایت مردم فهیم و شهید پرور شهرستان سیرجان و حمایت جنابعالی استعفای خود را تقدیم آن مقام محترم می‌کنم. امید است ضمن موافقت حضرتعالی با درخواست اینجانب همچنان سیرجان در مسیر توسعه و پیشرفت با نگاه ویژه جنابعالی گام بردارد.
منصور مکی آبادی
معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان
به گزارش ایسنا، مکی آبادی همچنین در پیام خداحافظی خود از مردم شریف سیرجان و مسئولان شهرستان برای پنج سال همراهی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام وی به شرح ذیل می‌باشد:
بسمه‌تعالی
« زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست، هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود؛ صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد»
مسئولیت در فرمانداری شهرستان سیرجان و خدمت به مردم نجیب، شریف و عزیز آن توفیقی بود که خداوند تبارک و تعالی نصیب این حقیر کرد و از بابت همه این نعمت ها و فرصت‌های فراهم شده بر خود فرض و واجب می‌دانم که در همه حالات شکرگزار درگاه خدای متعال باشم.
خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد و موهبت خدمتگزاری به مردم فرهیخته شهرستان سیرجان را عطا فرمود تا در جمع با صفا و پرمحبت شما مردم با فرهنگ و مهربان شهرستان بخشی از عمر خویش را سپری نمایم و در طول این مدت سعادت آن را یافتم تا از دریای محبت و معرفت والایتان بهره‌مند گردم و خوشحالم در این مدت با هم افزایی، هم زبانی و همدلی شما و تلاش‌های مستمر در راستای ساماندهی امور و پیگیری برخی از حقوق شما مردم فهیم شهرستان و ارتقای شاخص‌های سیاسی– امنیتی، اقتصادی و عمرانی گام های اساسی برداشته شود و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و رعایت منشور اخلاقی، در راه توسعه شهرستان گام بردارم.
از لطف و محبت همه عزیزان و کسانی که اینجانب را در راه خدمت به مردم شهرستان سیرجان همراهی کردند به ویژه امام جمعه محترم سیرجان که همواره محور وحدت بودند؛ نماینده محترم و پر تلاش مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی که بخش عمده ای از توسعه سیرجان مدیون حمایت‌های این دو بزرگوار است؛ ائمه جمعه شهرها، اعضای محترم شورای تأمین و شورای اداری؛ قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان، بسیج مردمی، سپاه مقتدر و ارتش دلاور، سربازان گمنام امام زمان (عج)، خانواده گرانقدر شهدا، جانبازان و آزادگان؛ مدیران ارشد استانی؛ روسا و کارکنان ادارات و نهادها؛ اعضای محترم شوراهای اسلامی سیرجان و شهرهای اقماری؛ شهرداران، بخشداران و دهیاران گرانقدر؛ اعضای شورای روستاها؛ گروه های سیاسی و سازمان های مردم نهاد؛ اصناف؛ بازاریان؛ عشایر غیور؛ نیروهای نظامی و انتظامی؛ مدیران و پرسنل سخت کوش منطقه گل گهر؛ مدیران مسئول و اصحاب فعال و دلسوز رسانه؛ جامعه ورزش و کارگری شهرستان، فعالان و دوست داران میراث فرهنگی، پزشکان، فرهنگیان، هنرمندان، مشاوران و به ویژه همکاران گرامی اینجانب در فرمانداری ویژه سیرجان و معاونین عزیز صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از همه عزیزان طلب حلالیت دارم و در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه سیرجان توانمند را از خداوند منان مسئلت دارم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار