امام جمعه جهرم گفت: قدمت صادرات کالاهای تولیدی مانند خرما جهرم به مصر ۷۰۰ سال است که اصحاب رسانه باید تلاش کنند این بازار را توسعه دهند.
کد خبر: ۷۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 11 August 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام اظهار داشت: اصحاب رسانه باید راه و اهداف خبرنگاران شهید را ادامه دهند.

امام‌جمعه جهرم با اشاره به تأثیر خبر در توسعه کشور، گفت: خبرنگاران در زمینه رشد نظام اسلامی و حضور پررنگ کشور در عرصه بین‌المللی کمک کنند.

وی افزود: ایجاد ارتباط فرهنگی با کشورهای هم سو و اسلامی از وظایف رسانه‌ها است و اگر این مهم تحقق نیابد از آرمان‌های انقلاب دور خواهیم ماند.

حجت‌الاسلام دژکام با اشاره به اینکه بیش از صدسال است که خرمای جهرم به هندوستان صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: قدمت صادرات کالاهای تولیدی مانند خرما جهرم به مصر 700 سال است که اصحاب رسانه باید تلاش کنند این بازار را توسعه دهند.

وی با تأکید بر تولید کالاهای باکیفیت که مانند گذشته بازارخواه باشد، افزود: خبرنگاران در کسب این موفقیت از طریق ایجاد گزارش‌های خود به کشور کنند.

امام‌جمعه جهرم تأکید کرد: اصحاب رسانه کشورمان را به‌کل دنیا متصل کنند و عظمت فرهنگ و مردم ایران را به جهانیان معرفی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار