مدیرکل زندان‌های استان کرمان درگردهمایی شورای فرهنگی منطقه ۸ کشور:
مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: همدلی و همراهی کارکنان یک مجموعه مهم‌ترین عامل موفقیت آن است.
کد خبر: ۷۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ 15 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کرمان، رمضان امیری در گردهمایی شورای فرهنگی منطقه ۸ کشور اظهار کرد: این گردهمایی در تبادل تجربیات و بهره‌گیری از نظرات یکدیگر بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر این‌که همدلی و همراهی کارکنان یک مجموعه مهم‌ترین عامل موفقیت آن است، یادآور شد: پول، نیرو و امکانات بهانه است زیرا با وجود کمبودها اگر همدلی و همراهی وجود داشته باشد می‌توان کارهای زیادی را انجام داد و اتفاقات بزرگی را رقم زد.
مدیر کل زندانهای استان کرمان با بیان این‌که باید برای مددجویان برنامه‌ریزی داشت و اجازه نداد وقت آن‌ها در زندان هدر برود، اظهار کرد: برنامه‌ها باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر پر کردن اوقات مددجویان در زندان امتیازاتی برای آن‌ها قائل شود تا مددجو با رغبت و تمایل بالا در این برنامه‌ها شرکت کند.
امیری تصریح کرد: اداره کل زندان‌های استان کرمان علاوه بر برنامه‌ها و اولویت‌های سازمانی، اقدامات و اهدافی را برای هر مجموعه اداره کل تعریف کرده ایم تا پرسنل و مسئولین هر یک از حوزه‌ها برنامه هفتگی و ماهیانه خود را بدانند و بر اساس آن عمل کنند.
وی گفت: این گردهمایی‌ها باید زمینه انتقال تجربیات مفید را فراهم کند تا بتوانیم کارها را به بهترین نحو پیش ببریم.
توسعه‌ فعالیت‌های تربیتی و هم‌افزایی بین همکاران
رئیس اداره فرهنگی اداره کل زندان های استان کرمان نیز در این نشست گفت: هدف از تشکیل شورای منطقه‌ای علاوه بر توسعه‌ همه‌جانبه فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی، هم‌افزایی بین همکاران و استفاده از توانایی و تجربیات یکدیگر است.
حجت‌الاسلام نیک‌نام اظهار کرد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های ستاد سازمان و تشکیل شوراهای منطقه‌ای، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها و افراد منتخب به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
وی با اشاره به تاثیر جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی بر روحیه کارکنان سازمان، افزود: برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی سبب ایجاد شور و نشاط و معنویت در بین کارکنان خواهد شد.
نیک‌نام سپس پیشنهادات دبیرخانه شورای فرهنگی تربیتی منطقه ۸ برای میزبانی استان‌ها در برگزاری مسابقات را مطرح کرد.
وی همچنین بیان داشت: استان‌ها تاریخ و محل برگزاری مسابقات داخل استانی خود را به دبیرخانه شورای فرهنگی تربیتی منطقه ۸ اعلام کنند.
در ادامه معاونین سلامت، اصلاح و تربیت و روسای ادارات فرهنگی استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد پیشنهاداتی در خصوص اجرای برنامه‌های منطقه‌ای ارائه نمودند و در نهایت پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب گردید.
از دیگر برنامه‌های این نشست، بازدید میهمانان از اماکن تاریخی و دیدنی شهر کرمان من جمله باغ شاهزاده، تخت دریا قلی بیگ و … بود.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار