رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دو برادر ۱۲ و ۱۴ ساله در روستای احمدآباد رسولیان از توابع منطقه نوق رفسنجان بر اثر غرق شدگی در یک استخر کشاورزی جان باختند.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵ 16 June 2019

به گزارش تابناک کرمان سید محسن مرتضوی شنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو نوجوان برای شنا به این استخر رفته بودند اما در ساعت ۱۲ ظهر با دریافت گزارش مردمی مبنی بر شناور بودن یک جسد بر روی آب این استخر عوامل اورژانس پایگاه مهدی آباد در صحنه حاضر شدند و جسد یک نوجوان ۱۲ ساله را از آب بیرون کشیدند اما پیکر وی بی جان بود و متأسفانه نتوانستیم برای این شخص کاری انجام دهیم چون ساعت ها از مرگ وی می گذشت و علائم حیاتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز مردم اهالی جسد دیگری شناور بر روی آب این استخر مشاهده کردند با آتشن شانی تماس گرفتند تصریح کرد: در ساعت ۱۷ عصر امروز با حضور عوامل آتش نشانی جسد نوجوان ۱۴ ساله از آب بیرون کشیده شد که مشخص شد این شخص با فردی که طرف صبح شنبه در این استخر غرق شده است برادر است.
مرتضوی بیان کرد: این دو برادر اهل استان سیستان و بلوچستان بودند و به همراه خانواده شان در رفسنجان زندگی می کردند.
وی با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته سه مورد غرق شدگی در استخرهای کشاورزی در این شهرستان اتفاق افتاده است خاطرنشان کرد: در این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر هم با احیای عوامل اورژانس به زندگی بازگشت.
وی از مسئولان مربوطه خواست که تمهیداتی ارائه دهند و استخرهای کشاورزی را به ابزار نجات از جمله طناب و تیوپ مجهز کنند تا اگر شخصی گرفتار شد بتواند نجات یابد و همچنین مردم نیز از شنا در استخرهای کشاورزی خودداری کنند.
رفسنجان با جمعیت بالای ۳۱۱ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار