به‌مناسبت روز جهانی جهانگردی
دومین جشنواره "مشارکت ملی گردشگری" به مناسبت ۵ مهر روز جهانی جهانگردی با رویکرد شعار سال "همدلی و همزبانی" و با تأکید بر معرفی جاذبه‌های ناشناخته و کمتر شناخته شده کشور نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، به‌منظور افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده‌ها و تفکرات نوین، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دومین دوره از این جشنواره با رویکرد همدلی و همزبانی و تاکید بر معرفی جاذبه‌های ناشناخته در حوزه گردشگری برگزار می‌‌شود.

این جشنواره امسال در چهار محور عکس در دو سطح عمومی و حرفه‌ای، ایده‌های نو، خاطره‌نویسی و فیلم کوتاه 60 ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 31 مردادماه امسال تعیین شده و نتیجه داوری‌ها نیز پایان شهریورماه اعلام می‌شود، ضمن اینکه برگزیدگان در مراسم روز جهانی جهانگردی معرفی می‌شوند. شرایط و ضوابط دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری به آدرس اینترنتی www.Irantourismfestival2.com قابل دسترسی است.

ثبت‌نام در سایت جشنواره برای شرکت‌کنندگان الزامی است و دریافت اثر از طریق سایت جشنواره و همچنین ارسال به دبیرخانه انجام می‌شود، آثار ارسالی باید منطبق با موازین اخلاقی، اسلامی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، در صورت عدم تطابق، آثار ارسالی حذف می شوند.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی، تهران، میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه 9، واحد 96 دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و با شماره تماس 88622189، شماره نمابر 88622178 ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار